  • 1. Data: 2006-10-18 13:05:18
    Temat: Działalność gospodarcza zakres działalności a Umowa o pracę zakres obowiązków
    Od: "Paweł" <n...@n...pl>

    Czy pracując na etat np. jako informatyki można otworzyć działalność
    gospodarczą z zakresem działalności informatyka i świadczyć usługi innym
    podmiotom.
    Przegooglowałem troche i są różne opinie na ten temat. Nie chodzi o DG na
    warunkach specjalnych bo tam są ograniczenia, ale na warunkach ogólnych.

    Czyli czy pracując na etacie jako informatyk (mając w obowiązkach naprawę
    komputerów) mogę otworzyć DG i naprawiać komputery dla innych firm i
    wystawiać im FV ??

    Słyszałem takie opinie, że wtedy wynagrodzenie z umowy o pracę traktuję się
    jako sprzedaż i trzeba np. zapłacić VAT od tego.

    Dzięki za pomoc
    Pawel.