  • 1. Data: 2003-07-27 13:07:33
    Temat: Pomozcie....
    Od: "Vanadoo" <v...@o...pl>

    potrzebuje schematy procedur dla ochrony na wypadek pożaru
    włamania, napadu etc.
    Nijak w sieci nie moge znalezc!
    Moze sa jakies szkielety w ustawach? (czy jak...)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-27 17:43:44
    Temat: Re: Pomozcie....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na wypadek pożaru, to widziałem takie oryginalne instrukcje z czerwonym
    paskiem. Do kupienia w sklepach z art. BHP. Co do włamania czy napadu, to
    raczej ciężko będzie, bo to silnie zależy od miejscowych warunków.
    Generalnie wezwać policję i minimalizować własne straty.

  • 3. Data: 2003-07-28 08:50:33
    Od: marek <f...@f...pl>

    Vanadoo wrote:
    > potrzebuje schematy procedur dla ochrony na wypadek pożaru
    > włamania, napadu etc.
    > Nijak w sieci nie moge znalezc!
    > Moze sa jakies szkielety w ustawach? (czy jak...)

    Poszukaj książki dr Zbigniewa Tomasza Nowickiego "Alarm o przestępstwie"
    tam znajdziesz wszystkie interesujące Cie procedury w formie opisowej
    oraz piktogramów. Książkę wydało wydawnictwo TNOiK "Dom organizatora"
    Toruń 1997rok telefon do nich to (0-52) 228 98 numer spisałem z książki
    więc być moze nie jest już aktualny.

    pzdr