  • 11. Data: 2004-11-29 10:40:15
    Temat: Re: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wysyłałem, sama poszła ;)
    >
    > a tak poważniej - to jeżeli funkcja określona w instrukcji
    > i w menu aparatu jest niedostępna to co ???

    tak to na pewno motorola 350 :)

    P.

  • 12. Data: 2004-11-29 15:31:58
    Od: "sgt" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > motorola 350 ? :-)
    >
    > w menu jest taka opcja ale nie da sie ustawic :)

    moim zdaniem jeśli w menu i w instrukcji telefonu jest taka opcja to masz
    prawo żądać wymiany towaru na wolny od wad , bo to jest poprostu wada,
    reklamój go do skutku w salonie. muszą taka reklamacje przyjąć, może im sie
    znudzi i ci wymienią.żaden sprzedawca w salonie nie jest rzeczoznawcą więc
    nie daj się zbyć że ta usterka to nie wada aparatu.

  • 13. Data: 2004-11-29 15:55:57
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pon 29. listopada 2004 08:21 K. nie bacząc na śmiech i drwinę, bez lęku
    o własne życie, oznajmił/a:

    > a tak poważniej - to jeżeli funkcja określona w instrukcji
    > i w menu aparatu jest niedostępna to co ???

    niezgodnosc towaru z umową.

    Zglaszasz sprzedawcy i mozesz zadac naprawy lub wymiany towaru na nowy.

    Jesli z okolicznosci wynika, ze wady usunac sie nie dadza, masz prawo
    odstapic od umowy.

    tylko nie pamietam jak ta ustawa sie nazywa :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 14. Data: 2004-11-29 15:58:51
    Od: b...@o...pl

    Tyle ze ja idac po telefon wiem
    > dokladnie jaki model chce bo podobnie jak Hanka korzystam ze stron www gdzie
    > mozna znalesc informacje niezbedne do wyboru aparatu.

    Hmm a potrafisz czytać ???
    Jeżeli tak uważasz to powinnaś zwrócić uwagę na to że :
    FUNKCJA OPISANA W MENU I W INSTRUKCJI - jest niedostępna
    w praktyce :))

    Jakbym nie miala
    > takiej mozliwosci to nie kupila bym aparatu ze wzgledu na cene czy wyglad,
    > tylko upieralabym sie przy prezentacji.
    >
    > Co innego reklamacja aparatu. Moze sprawadz w necie czy ten model który
    > kupiła Twoja pani ma mozliwość właczenia wibracji razem z dzwiękami.

    po co mi net jak mam menu aparatu i instrukcje obsługi ????

    Jesli
    > tak, uderzaj do Motoroli ze skarga na serwis.
    >
    > Aga

    Tutaj masz całkowitą racje autoryzowany serwis
    piszący "... w telefonach motoroli nie ma możliwości
    jednoczesnego ustawienia dźwięku powiadamiania i wibracji"
    jest moim zdaniem godny conajmniej cofnięcia autoryzacji
    że nie wspomnę o kosztach złej reklamy firmie motorola.

    pzdr.
    K.

  • 15. Data: 2004-11-29 17:41:20
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżeli tak uważasz to powinnaś zwrócić uwagę na to że :
    > FUNKCJA OPISANA W MENU I W INSTRUKCJI - jest niedostępna

    wiesz, ja sie spotkałam z taką instrukcją do telefonu która nie opisywała
    wszystkich funkcji telefonu dlategto dla mnie instrukcje do telefonu są
    informatorem dodatkowym a nie jedynym
    tak trudno sprawdzic Ci czy ten model telefonu rzeczywiscie POSIADA taką
    funkcję? Bez czytania bzdurnych zazwyczaj instrukcji? Bo może ten model
    aparatu tej funkcji nie ma choc ma ja w instrukcji
    Podaj model a ja CI sprawdze

    > po co mi net jak mam menu aparatu i instrukcje obsługi ????

    patrz wyzej

> [...]
    > jest moim zdaniem godny conajmniej cofnięcia autoryzacji
    > że nie wspomnę o kosztach złej reklamy firmie motorola.

    mi tez kiedys serwis motoroli wmawial ze jesli dostane sms to musze go od
    razu odczytac bo potem sie go traci i nie ma mozliwosci odczytac go ponownie
    widocznie serwis motoroli juz tak ma że jak nie chce im sie pracowac to
    wmawiaja ze tego czy tamtego nie ma

    Aga

  • 16. Data: 2004-11-29 17:52:51
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pon 29. listopada 2004 18:41 Aga nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
    lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > Bez czytania bzdurnych zazwyczaj instrukcji? Bo może ten model
    > aparatu tej funkcji nie ma choc ma ja w instrukcji

    Aga, Twoim zdaniem to jest w porządku?
    I nie ma sie żadnych praw w takiej sytuacji?

    hmmm, sprzedać Ci moj bezwypadkowy samochód? :>

  • 17. Data: 2004-11-29 18:07:24
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > Aga, Twoim zdaniem to jest w porządku?
    > I nie ma sie żadnych praw w takiej sytuacji?

    nie, to nie jest w porządku
    stwierdzilam tylko ze tak wlasnie jest i trzeba sprawdzac co sie kupuje a
    nie szukac sposobu na rozwiazanie umowy dlatego ze sprzedawca nie dokonal
    prezentacji
    ja bym taki aparat reklamowala do skutku

    > hmmm, sprzedać Ci moj bezwypadkowy samochód? :>

    no sorry, ale nie jestem zainteresowana :-)

    Aga

  • 18. Data: 2004-11-29 19:50:48
    Od: "Hakamoto" <damian[kropka]b[malpiszon]poczta[kropeczka]fm>

    > FUNKCJA OPISANA W MENU I W INSTRUKCJI - jest niedostępna
    > w praktyce :))

    hmm, kiedys idea reklamowala Sony Ericssona Ti68 czy jakos tak ze posiada
    niby polifoniczne dzwonki a jak jest w rzeczywistowsci dowiedzialem sie po
    kupnie;)

    Haku

  • 19. Data: 2004-11-30 09:50:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > funkcję? Bez czytania bzdurnych zazwyczaj instrukcji? Bo może ten model
    > aparatu tej funkcji nie ma choc ma ja w instrukcji

    skoro nawet w menu telefonu jest

    Dziwek
    Wibracja
    Dzwiek+ wibracja

    a gdy rzeczywiscie sie wybierze Dzwiek + wibracjas to chyba jest cos nie
    tak nie uwazasz?

    P.

  • 20. Data: 2004-11-30 10:58:31
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a gdy rzeczywiscie sie wybierze Dzwiek + wibracjas to chyba jest cos nie
    > tak nie uwazasz?

    uważam

    Aga