  • 21. Data: 2004-11-30 14:05:25
    Temat: Re: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadaj ą)
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Aga" <a...@p...onet.pl> popełnił 29 lis 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:cofn7k$lq0$1@news.dialog.net.pl:

    > wiesz, ja sie spotkałam z taką instrukcją do telefonu która nie
    > opisywała wszystkich funkcji telefonu

    Ależ ta o której mówimy opisuje funkcjonalność jakiej telefon NIE POSIADA!
    Dobrze że można z niego chociaż /wg instrukcji można/
    zadzwonić bo:
    > instrukcje do telefonu są informatorem dodatkowym a nie jedynym
    > tak trudno sprawdzic Ci czy ten model telefonu rzeczywiscie POSIADA
    > taką funkcję?

    Zostaje jeszcze jede mał
    y szczegół: napis petitem na instrukcji o treści... zgadnijcie jakiej ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2004-11-30 16:32:27
    Od: "Grzechu Szakal" <g...@g...webserwer.pl>

    > Zostaje jeszcze jede mał
    > y szczegół: napis petitem na instrukcji o treści... zgadnijcie jakiej ;)

    "Opisywany model moze nieco roznic sie od posiadanego w rzeczywistosci" Albo
    jakos tak :D

    Grzechu