    From: "Aga" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
    Date: Mon, 29 Nov 2004 18:41:20 +0100

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.0000054c.41ab473a@newsgate.onet.pl...
    > Tyle ze ja idac po telefon wiem
    >
    > Hmm a potrafisz czytać ???
    > Jeżeli tak uważasz to powinnaś zwrócić uwagę na to że :
    > FUNKCJA OPISANA W MENU I W INSTRUKCJI - jest niedostępna
    > w praktyce :))

    wiesz, ja sie spotkałam z taką instrukcją do telefonu która nie opisywała
    wszystkich funkcji telefonu dlategto dla mnie instrukcje do telefonu są
    informatorem dodatkowym a nie jedynym
    tak trudno sprawdzic Ci czy ten model telefonu rzeczywiscie POSIADA taką
    funkcję? Bez czytania bzdurnych zazwyczaj instrukcji? Bo może ten model
    aparatu tej funkcji nie ma choc ma ja w instrukcji
    Podaj model a ja CI sprawdze

    > po co mi net jak mam menu aparatu i instrukcje obsługi ????

    patrz wyzej

    > Jesli

    > Tutaj masz całkowitą racje autoryzowany serwis
    > piszący "... w telefonach motoroli nie ma możliwości
    > jednoczesnego ustawienia dźwięku powiadamiania i wibracji"
    > jest moim zdaniem godny conajmniej cofnięcia autoryzacji
    > że nie wspomnę o kosztach złej reklamy firmie motorola.

    mi tez kiedys serwis motoroli wmawial ze jesli dostane sms to musze go od
    razu odczytac bo potem sie go traci i nie ma mozliwosci odczytac go ponownie
    widocznie serwis motoroli juz tak ma że jak nie chce im sie pracowac to
    wmawiaja ze tego czy tamtego nie ma

    Aga