  • 61. Data: 2003-12-29 18:54:08
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Leszek wrote:

    > Ale jest to mniej groźne bo policja ma mniejsze uprawnienia od sądu.

    Tak myslisz? Sedzia nie wejdzie ci w nocy do domu i nie zapaluje rodziny na
    smierc. A policjanci mieli w ciagu ostatnich kilku lat takie wystepy.

  • 62. Data: 2003-12-29 18:55:14
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale z ciebie idiota...

    Rozumiem ze jestes policjantem

  • 63. Data: 2003-12-29 19:02:34
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Niewinnym to nie przeszkadza. :-))

    No chyba ze niewinnym nieslusznie oskarzonym.

    > Nie wiem o czym słyszałeś.
    > Ale z reguły są to przekłamania mediów
    > szukających na siłę sensacji

    Tez znam ta sprawe i nie sadze, zeby to bylo przeklamanie. Byla zbyt glosna.
    Sasiad zobaczyl, ze do sasiada sie wlamuja i postrezlil jednego. Sad
    pierwszej instancji go skazal na jakas odsiadke, ale po odwolaniu pod presja
    opinii spolecznej go uwolniono. Moim zdaniem powinien dostac medal.

    > Załóżmy, że włamywacz się włamuje. A ty wychylasz się z okna, i
    > zamiast wezwać go do położenia się na ziemi walisz od razu kilka
    > pocisków w niego. Czy uważasz, że to jest prawidłowe?

    Jak najbardziej. Wiecej sie nigdzie nie wlamie i nie trzeba bedzie go
    jeszcze karmic z naszych podatkow w wiezieniu gdzie za nasze pieniadze
    bedzie mial lepiej od co najmniej polowy uczciwych Polakow. To zlodzieje
    powinni sie czuc zagrozeni na kazdym kroku a nie uczciwy obywatel. Obrona
    konieczna nie powinna miec zadnych granic.

    Oni nie mysla, ze moga wszystko. Oni MOGA wszystko.

    > Moim zdaniem problem polega na tym, że prawo stanowią osoby, które
    > często już obowiązujących przepisów nawet pobieżnie nie znają. W
    > konsekwencji zmieniają coś może i w dobrej wierze bez świadomości, że
    > to wywraca kilka innych ustaw.

    Kto to powiedzial?: "Im bardziej skorumpowane panstwo, tym wiecej
    przepisow."

  • 64. Data: 2003-12-29 19:03:40
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    El-Viz wrote:

    > Przeprosić może, acz nie musi. Posprzątać może jakaś wynajęta do tego
    > firma, a kosztami obciążamy oszczercę który rzucił niesłusznie
    > oskarżenie o kradzieży portfela. Proste?

    W teorii tak, a w praktyce? ;)

  • 65. Data: 2003-12-29 19:31:32
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinni sie czuc zagrozeni na kazdym kroku a nie uczciwy obywatel. Obrona
    > konieczna nie powinna miec zadnych granic.

    Nie moze byc az tak skrajnego wariantu. Wtedy bowiem kazdy dresiarz
    tlumaczylby sie obrona konieczna. Ze zle na niego popatrzyles i sie poczul
    zagrozony. A ze czul wyraznie, ze chcesz zaatakowac go telefonem komorkowym,
    to zabral ci potencjalne narzedzie przestepstwa.

    marekz

  • 66. Data: 2003-12-29 19:31:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Tak myslisz? Sedzia nie wejdzie ci w nocy do domu i nie zapaluje
    rodziny na
    > smierc. A policjanci mieli w ciagu ostatnich kilku lat takie wystepy.

    Nie słyszałem o tym aby policjanci weszli do czyjegoś domu i spałowali
    niewinnego człowieka( w dodatku całej rodziny i na śmierć;))).
    Jeśli tak, to myślę że i w innych krajach takie incydenty się zdarzają.

    Pozdr
    Leszek

  • 67. Data: 2003-12-29 19:32:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Rozumiem ze jestes policjantem

    Masz poważne problemy z "rozumieniem".
    A może wszyscy grupowicze to milicjanci??? ;)

    Pozdr
    Leszek

  • 68. Data: 2003-12-29 19:40:43
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie słyszałem o tym aby policjanci weszli do czyjegoś domu i spałowali
    > niewinnego człowieka( w dodatku całej rodziny i na śmierć;))).

    Niedawno w jednym z tygodnikow czytalem artykul na cala strone - chlopak
    mial atak padaczki. Ojciec chcial wezwac pogotowie. Z pogotowia zawiadomili
    policje. Przyjechali gliniarze, zobaczyli, ze chlopak sie rzuca i zapalowali
    go na smierc.
    Oczywiscie przelozeni stwierdzili, ze "Akcja zostala przeprowadzona
    prawidlowo". Prokurator nie widzial powodu do wszecia dochodzenia. Sad
    oddalil pozew. Sad apelacyjny tez. Takie mamy panstwo prawa. A moim zdaniem
    wszyscy ci ludzie - policjanci, prokurator i sedziowie powinni siedziec za
    zabojstwo albo za wspoludzial. Ale jak to ktos komus niedawno powiedzial: "W
    tym kraju zaden prokurator nigdy nie oskarzy drugiego prokuratora".

    > Jeśli tak, to myślę że i w innych krajach takie incydenty się
    > zdarzają.

    Odpowiem tak, jak zawsze odpowiadam swoim dzieciakom: A co mnie obchodza
    inne kraje? Ja mieszkam tutaj.

  • 69. Data: 2003-12-29 19:41:27
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Leszek wrote:

    > Masz poważne problemy z "rozumieniem".
    > A może wszyscy grupowicze to milicjanci??? ;)

    Kto wie... Kto wie...
    Nie no jest kilku sedziow:) Chyba...

  • 70. Data: 2003-12-29 19:43:37
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > poczul zagrozony. A ze czul wyraznie, ze chcesz zaatakowac go
    > telefonem komorkowym, to zabral ci potencjalne narzedzie przestepstwa.

    :)) Fajna skrajnosc:)) Ale z drugiej strony - zlodziej wlamujac sie do
    cudzego mieszkania powinien miec swiadomosc, ze w kazdej chwili moze dostac
    kule w leb nie wiadomo skad. Powinien sie pocic i sikac w majtki ze strachu.
    A nie ze smiechu.