  • 111. Data: 2004-01-01 17:40:18
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:bsptc5$c9h$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Rozumiem ze jestes policjantem

    Moja teza sama się właśnie obroniła, idioto :-)

  • 112. Data: 2004-01-01 21:25:34
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Moja teza sama się właśnie obroniła, idioto :-)

    Sam jestes idiota. Niby co sie jak obronilo? Mozesz pisac po ludzku?
    Albo nie... Inaczej.. Mozesz w ogole nie pisac?

  • 113. Data: 2004-01-02 08:52:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Sam jestes idiota. Niby co sie jak obronilo?

    Nie brnij!
    Pisząc:
    potwierdziłes jego ocenę Twojej osoby;)
    Mniej emocji i nerwów a więcej logiki.

    Pozdr
    Leszek

  • 114. Data: 2004-01-02 13:56:56
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Leszek wrote:

    > Nie brnij!
    > Pisząc:
    > potwierdziłes jego ocenę Twojej osoby;)
    > Mniej emocji i nerwów a więcej logiki.

    Hmm... Czyzby slowo "policjant" bylo czyms obrazliwym?
    Do mnie jak ktos po moim zawodzie sie odezwie, to sie nie obrzam. Po
    nazwisku tez bo to nie sa dla mnie powody do wstydu:)

  • 115. Data: 2004-01-02 16:33:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Hmm... Czyzby slowo "policjant" bylo czyms obrazliwym?

    Napiszę jaśniej.
    To z Twoje "rozumienie" szwankuje. W dwóch ostatnich postach zresztą
    również;))

    Pozdr
    Leszek

  • 116. Data: 2004-01-03 11:48:58
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl>

    > Nie słyszałem o tym aby policjanci weszli do czyjegoś domu i spałowali
    > niewinnego człowieka( w dodatku całej rodziny i na śmierć;))).
    > Jeśli tak, to myślę że i w innych krajach takie incydenty się zdarzają.

    słyszałem (niestety za pośrednictwem poczty pantoflowej, więc może to bujda) o
    chłopaku spałowanym za to, że miał koszulkę z napisem "CHWDP" i to mnie
    najbardziej zaniepokoiło. Policja dała się prymitywnie sprowokować i gdzie tu
    liberalizm ? ;)

  • 117. Data: 2004-01-03 19:29:10
    Od: Piotr Krzyżański <p...@i...pl>

    "szwaczu" <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > najbardziej zaniepokoiło. Policja dała się prymitywnie sprowokować i gdzie tu

    Ten skrót inaczej się tłumaczy :))
    Chowaj Windows Do Piwnicy

    Piciu