  • 41. Data: 2008-07-04 09:55:37
    Temat: Re: Polisa OC rowerzysty
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > tak?
    > no to po co ustawa o obowiazkowych ubezpieczeniach, po co placic oc na
    > samochod, skoro takie sa zasady i kazdy swojej kasy moze dochodzic przed
    > sadem

    No właśnie. W sumie jest niepotrzebna.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 42. Data: 2008-07-04 10:09:38
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregiesz.kom>

    > Ja dałem za rok:
    > NNW do 10000 zł - 25 zł
    > OC do 10000 zł - 8 zł
    > Mógłbyś przybliżyć temat przeglądów technicznych?

    Kurde, nie możliwe!
    Aż taka różnica?
    Jakich przeglądów?

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 43. Data: 2008-07-04 10:21:27
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2008-07-04 12:09 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

    > Kurde, nie możliwe!
    > Aż taka różnica?

    A jakie opcje wybrałeś? Ja mam tylko na terenie Polski.

    > Jakich przeglądów?

    <g4f7to$aq1$7@node1.news.atman.pl>
    "W niektórych przypadkach takie badania mają miejsce."

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 44. Data: 2008-07-04 10:35:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No właśnie. W sumie jest niepotrzebna.

    czyzby konserwatywny liberal? ;)

  • 45. Data: 2008-07-04 11:29:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregiesz.kom>

    > A jakie opcje wybrałeś? Ja mam tylko na terenie Polski.

    O! Dlatego.

    zyga

  • 46. Data: 2008-07-04 15:53:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 4 Jul 2008 11:28:18 +0200, szerszen napisał(a):

    > no to po co ustawa o obowiazkowych ubezpieczeniach, po co placic oc na
    > samochod, skoro takie sa zasady i kazdy swojej kasy moze dochodzic przed
    > sadem

    Posiadanie samochodu wiąże się wydawaniem pieniędzy więc jedna opłata
    więcej jest tolerowana ;-)
    Co innego przekonać do tej opłaty rowerzystę na przykład takiego jak ja,
    który wsiadł na rower w tym roku trzy razy i do końca wakacji pewnie
    wsiądzie jeszcze raz :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 47. Data: 2008-07-04 18:06:56
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d2xrm0dnoxxc.7rlfwcl41a6x.dlg@40tude.net...

    > Posiadanie samochodu wiąże się wydawaniem pieniędzy więc jedna opłata
    > więcej jest tolerowana ;-)

    no co ty nie powiesz :)
    bedziesz mial samochod to pogadamy

    > Co innego przekonać do tej opłaty rowerzystę na przykład takiego jak ja,
    > który wsiadł na rower w tym roku trzy razy i do końca wakacji pewnie
    > wsiądzie jeszcze raz :-)

    a gdzie janapisalem ze jestem za _oc_na_rowerzystow_ ?

  • 48. Data: 2008-07-04 19:10:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 4 Jul 2008 20:06:56 +0200, Szerszen napisał(a):

    > no co ty nie powiesz :)
    > bedziesz mial samochod to pogadamy

    No właśnie mam od niedawna ;-)

    > a gdzie janapisalem ze jestem za _oc_na_rowerzystow_ ?

    Tak ogólnie piszę w temacie wątku - miałem to komuś innemu napisać
    wcześniej ale zapomniałem. :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 49. Data: 2008-07-05 05:45:42
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:8b0xskdpeaq3.1ewnh86di4f3.dlg@40tude.net...

    > No właśnie mam od niedawna ;-)

    i co zadowolony jestes ze z zupelnie niezrozumialego powou wysokosc twojego
    oc zalezy od pojemnosci silnika? ;)

    > Tak ogólnie piszę w temacie wątku - miałem to komuś innemu napisać
    > wcześniej ale zapomniałem. :-)

    aaa no chyba ze tak ;)

  • 50. Data: 2008-07-05 08:41:19
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 5 Jul 2008 07:45:42 +0200, Szerszen napisał(a):

    > i co zadowolony jestes ze z zupelnie niezrozumialego powou wysokosc twojego
    > oc zalezy od pojemnosci silnika? ;)

    Jak posiadacz samochodu z małym silnikiem tak ;-)
    Choć dziwne to jest i może miało uzasadnienie w dawnych czasach, ale
    teraz to nie wiem...

    Pozdrawiam,
    Henry