  • Data: 2005-03-29 18:58:50
    Temat: Policjant, kanar, dane osobowe
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W jakich okolicznościach policjant może ujawnić moje dane osobowe osobom
    trzecim?
    Czy kontroler biletowy w 'Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym'
    musi wstąpić na drogę sądową aby takie dane uzyskać?

    Jak na mój gust, w świetle prawa, kanar nie różni się niczym od
    przechodnia, do czasu stwierdzenia przez jakiś (jaki?) niezależny organ
    zaistnienia dodatkowego zobowiązania.

    --
    Janek!