  • 21. Data: 2004-06-19 13:52:32
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Niesłusznie podpisała mandat moim zdaniem. Kanary ją przydybały, bo oni
    > muszą wyrobić jakąś tam normę albo dostają od mandatu prowizję. Szukali
    > ofiary i ją złapali. Normalnie to żona powinna wysłać ich na drzewo i
    > jeszcze skargę złożyć.

    Hehe no właśnie wysłała ich na drzewo - i taki był tego rezultat :-)))

    > Kanar jet od sprawdzania biletów
    > i mówienia "Dzień dobry"

    Nie, kontroler jest od sprawdzania biletów i karania tych, którzy te bilety
    mają nieważne bądź nie mają ich wcale.

    >a nie od dociekania motywów pasażera.

    Owszem, od tego na pewno nie jest.

    > 4) na miejscu żony po przybyciu policjanta i spisaniu zacząłbym się
    wyrywać.
    > Kanary nie odważyłyby się zatrzymać kogoś przy policjancie a gdyby nawet -
    > zaczałbym się szarpać i wrzeszczeć. Policjant na pewno by zareagował.

    Oczywiście - skułby taką awanturniczkę w kajdanki i zawiózł na komendę.

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2004-06-19 13:54:42
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Przecież to właśnie zrobiła, po czym oni ją czasowo pozbawili wolności,
    > /porwali/ i wezwali policję.

    Idź do doktora....

    pdr
    Olo

  • 23. Data: 2004-06-19 13:57:09
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Oooo, dresiarz Rokicki & Company;-)

    Nie odpisuj tym idiotom, ok?
    Nie po to wsadziłem dresiarstwo do KF'a żeby teraz czytac ich wymiociny w
    cytatach

    pdr
    Olo

  • 24. Data: 2004-06-19 14:00:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Kontrolerzy mają co do zasady takie prawo, ale w
    > odniesieniu do osób, które biletu nie posiadają.

    Czyli że można sobie mieć bilet nieważny, a opłaty dodatkowe należą się
    tylko osobom nie posiadającym go wcale? Pamiętaj ze we wszelkich mozliwych
    przepisach jest mowa o przejezdzie "bez waznego biletu" a nie "bez biletu".
    Bilet niewazny jest rownoznaczny z jazdą na gapę.

    pdr
    Olo

  • 25. Data: 2004-06-19 14:49:36
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Nie odpisuj tym idiotom, ok?

    Dobra, ale najpierw niech gapowicz Rokicki mi powie, czy już zapłacił
    wezwanie?
    AS

  • 26. Data: 2004-06-19 15:08:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dobra, ale najpierw niech gapowicz Rokicki mi powie, czy już zapłacił
    > wezwanie?

    A otrzymał takowe?
    Tzn. pewnie niejedno, ale tu nic o tym nie czytałem chyba..

    pdr
    Olo

  • 27. Data: 2004-06-19 15:18:07
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > A otrzymał takowe?
    > Tzn. pewnie niejedno, ale tu nic o tym nie czytałem chyba..

    Było, było. Nie w tym wątku, ale żalił się kiedyś na wrednych kanarów,
    którzy nie pozwolili jechac spokojnemu gapowiczowi;-))
    AS

  • 28. Data: 2004-06-19 15:26:41
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 cze o godzinie 15:45, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > Acz wątpliwa. Nie wystarczy skasować bilet - bilet należy skasować
    > _bezposrednio_ po wejsciu do pojazdu.

    Nie poźniej niż do następnego przystanku - tak jest w Regulaminie - nie
    znasz tego?
    Nikt zdrowy na umyśle nie będzie deptał pasażerów którzy weszli do środka
    komunikacji miejskiej wcześniej.
    Więc co, doczepisz się do osoby która /czeka w kolejce/ do skasowania
    biletu? Raz się do mnie taki jeden baran przyczepił - jeszcze drzwi
    autobusu były otwarte - normalnie mnie tak zszokował że szepnąłęm mu parę
    zdań do ucha i...nie skasowałem biletu wogóle - nie podjął dalszych
    czynności pod moim adresem.

    Mam nadzieje że kiedyś się spotkamy :D
    Czasami jadę z mysłowic w kierunku katowic ....stukasz z jaworzna widać -
    więc szansa jest....:D

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 29. Data: 2004-06-19 15:40:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > Nie odpisuj tym idiotom, ok?
    :
    : Dobra, ale najpierw niech gapowicz Rokicki mi powie, czy już zapłacił
    : wezwanie?
    :

    Jakie znowu wezwanie?

    P.