  • 81. Data: 2005-09-26 14:51:32
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    e...@o...pl <3...@n...onet.pl> Monday 26 of
    September 2005 13:58

    > A można było jeździć rowerem zamiast samochode

    Ale tutaj masz: można jeździć darmowym mercedemem zamiast drogim maluchem.

    --
    Rafał Maj

  • 82. Data: 2005-09-26 18:31:20
    Od: "KOMTUR" <k...@a...jest.przed.maupa.pl>

    > Andrzej Lawa napisał(a):
    > Notatnika więc używaj ;) Ponadto OO nie obsluguje dokumentow MSO
    > zabezpieczonych haslem.

    Open Office 2.0 obsluguje.
    Ale to dopiero beta mimo ze stabilna.

    KOMTUR

    Bank zdjęć royalty free
    www.stockphoto.komal.pl

  • 83. Data: 2005-09-26 21:58:08
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Jacek Krzyzanowski <s...@b...intercity.pl> Monday
    26 of September 2005 15:49

    > Ta, albo ASCII-art...

    .html + .png, czego tak nie zapiszesz?

    --
    Rafał Maj

  • 84. Data: 2005-09-28 16:38:15
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale tutaj masz: można jeździć darmowym mercedemem zamiast drogim maluchem.

    G... prawda. Ściemniać możesz tym którzy nie widzieli na oczy linuksa.
    XP to wsólczesny samochód a linuks jak na razie to pierwszy samochód z XIX
    wieku. Może kiedyś, za 20 lat to się zmieni choć watpię.
    Po co się meczyć z montowaniami, komendami jeśli można raz kliknąć. Dla ciebie
    komputer to cel ,ale dla większości tylko środek. I tu jest sedno sprawy.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 85. Data: 2005-09-28 16:39:42
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "gaza" <l...@m...com> napisał w wiadomości

    > O komu decydowac co ja powielam w swojej sypialni? Pewnie tobie lubeska kurwo
    > w todze na uslugach oszustow korporacyjnych?

    Lecz się popaprańcu. Tatuś gwałcił cię za młodu?

  • 86. Data: 2005-09-28 16:45:50
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Leszek <dhegti$q4g$1@opal.icpnet.pl> Wednesday 28 of September 2005 18:38

    > Po co się meczyć z montowaniami, komendami jeśli można raz kliknąć. Dla
    > ciebie komputer to cel ,ale dla większości tylko środek. I tu jest sedno
    > sprawy.

    E tam, bzdury piszesz bo się nie znasz ;) W/w to już całkowite bzdury.

    Ja na linuxie pracuję tylko i wyłącznie, oraz tworzę na nim programu.. dla
    windows. Dlaczego na nim? Bo jest dużo prościej.

    --
    Rafał Maj

  • 87. Data: 2005-09-28 16:49:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > G... prawda. Ściemniać możesz tym którzy nie widzieli na oczy linuksa.
    > XP to wsólczesny samochód a linuks jak na razie to pierwszy samochód z
    > XIX wieku. Może kiedyś, za 20 lat to się zmieni choć watpię.

    ROTFL

    Jesteś żałośnie niekompetentny w dziedzinie systemów operacyjnych.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 88. Data: 2005-09-28 16:58:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

> [...]

    > Po co się meczyć z montowaniami, komendami jeśli można raz kliknąć. Dla
    > ciebie komputer to cel ,ale dla większości tylko środek. I tu jest sedno

    Sedno jest takie, że nie masz najbledszego pojęcia, o czym piszesz. Albo
    ostatnią wersję linuxa, jaką widziałeś, była jakaś absolutnie
    minimalistyczna instalacja działajaca np. z pojedynczej dyskietki.

    Np. u siebie w SuSE mogę montować ręcznie poleceniami, mogę montować
    kliknięciem w ikonkę napędu, a mogę też wybrać opcję automatycznego
    montowania przez system - po włożeniu płytki do napędu lub po pierwszej
    próbie skorzystania z niej.

    Linux może być nawet lepiej zautomatyzowany od wingrozy

    ATSD to jak już robisz analogie motoryzacyjne, to jesli XP to jest
    samochód, to pojedyncza dystrybucja linuxa to porządny i oszczędny
    samochód, z gratis dorzuconym garażem, kilkoma przyczepami do wyboru,
    kilkoma radykalnie różnymi wersjami tego samochodu, małą stadniną,
    trzema motocyklami i tuzinem rowerów.

  • 89. Data: 2005-09-28 17:38:49
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Andrzej Lawa <dhei3k$m4u$1@opal.futuro.pl> Wednesday 28 of September 2005
    18:58

    Biorę! ;)

    --
    Rafał Maj
    "pojedyncza dystrybucja Linuksa jest jak porządny lecz oszczędny

  • 90. Data: 2005-09-28 17:43:03
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    wiadomości news:dhei3k$m4u$1@opal.futuro.pl...

    > Sedno jest takie, że nie masz najbledszego pojęcia, o czym piszesz. Albo
    > ostatnią wersję linuxa, jaką widziałeś, była jakaś absolutnie minimalistyczna
    > instalacja działajaca np. z pojedynczej dyskietki.

    Mandrake 10,0.

> [...]
    > przez system - po włożeniu płytki do napędu lub po pierwszej próbie

    Zainstaluj cyfrówkę Canon A75 jednym kliknięciem w Mandrake.Ale zrób a nie pisz.
    W XP wszystko się robi automatycznie.
    I takie rzeczy skutecznie zniechęcają do "płynięcia pod prąd".