  • 91. Data: 2005-09-28 19:09:19
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > Mandrake 10,0.

    To w takim razie jesteś dupa i nie umiesz wybrać właściwej konfiguracji
    podczas isntalacji.

    [ciach]

    > Zainstaluj cyfrówkę Canon A75 jednym kliknięciem w Mandrake.Ale zrób a
    > nie pisz. W XP wszystko się robi automatycznie.
    > I takie rzeczy skutecznie zniechęcają do "płynięcia pod prąd".

    Wiesz, ja też mogę ci znaleźć taki sprzęt, z którym wingroza bez
    specjalnych sterowników w ogóle nie zadziała.

    A jeśli chodzi o syfrowe aparaty 'fotograficzne' oraz inne urządzenia
    mające udawać dyski po podłączeniu przez USB, to niedawno znajoma
    poprosiła mnie o skopiowanie zdjęć z jej aparatu na płytkę.

    I powiem tak: na nawet nie wiem, co to za aparat. Po prostu podłączyłem.
    I już. Tak samo 'sama' mi się pojawiała nokia 5510.

    A jak jakiś szajs nie trzyma standardów a specyfikacji producent
    'sprzymierzony' z 'jedynie słusznym systemem' nie ujawnił konkurencji...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 92. Data: 2005-09-30 12:54:58
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    wiadomości news:dhepot$p8l$1@opal.futuro.pl...

    > A jak jakiś szajs nie trzyma standardów a specyfikacji producent
    > 'sprzymierzony' z 'jedynie słusznym systemem' nie ujawnił konkurencji...

    Dla XP trzyma standart.
    No ale Canona to ma garstka ludzi na świecie;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 93. Data: 2005-09-30 13:10:16
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Bert pisze:

    > Witam
    > Jestem studentem, rok temu policja zabrala mi z prywatnego mieszkania
    > komputer z nielegalnym oprogramowaniem.
    Znam z opowiadań podobną sytuację. Oskarżony wynajął adwokata,
    który dogadał się z prokuratorem co do wysokości kary:
    o ile pamiętam rok w zawiasach na 3 + grzywna jeden tys. zl w kilku
    ratach.

    Ps. Oskarżony również miał auto cada, to drogie oprogramowanie...

    --
    '''..\
    < _| (

  • 94. Data: 2005-09-30 21:25:24
    Od: aqua <g...@w...pl>

    jaszczur wrote:

> [...]
    > ratach.
    >
    > Ps. Oskarżony również miał auto cada, to drogie oprogramowanie...

    A czy choc jedna osoba postawila sie bandycie z Redmond?

    Na dobra sprawe to przeszukanie jest nielegalne bez uprzedniego swistka
    z sadu. Wyglada na to ze wszedzie milicjanci biora strachem i nikt nie
    pofatygowal sie dokopac im z tej strony. Nielegalne przeszukanie = dowod
    niedopuszczalny w sprawie.

  • 95. Data: 2005-09-30 21:32:45
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    aqua <83i%e.206$794.143@trndny01> Friday 30 of September 2005 23:25

    > A czy choc jedna osoba postawila sie bandycie z Redmond?

    AutoCAD nie jest produkcji małomiętkiego.

    Zresztą, złodziejem jest tutaj oskarżony.

    --
    Rafał Maj

  • 96. Data: 2005-09-30 21:33:19
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    SQLwysyn <4336484d$0$5430$f69f905@mamut2.aster.pl> Sunday 25 of September
    2005 09:10

    > Jesli masz na legalne płytce - np. z pisma komputerowego to mp3 jest
    > legalny. Jak sobie sama wygenerujesz mp3 z WŁASNEJ płyty CD - to jest
    > legalny. Jak ściagniesz ze strony artysty, który na niej udostępnia własne
    > mp3 to jest legalny.
    > W innych przypadkach jest kradziony.

    Swoją drogą - czy to pewne / jaka podstawa prawna?

    --
    Rafał Maj

  • 97. Data: 2005-10-01 19:28:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > G... prawda. Ściemniać możesz tym którzy nie widzieli na oczy linuksa.
    > XP to wsólczesny samochód a linuks jak na razie to pierwszy samochód z XIX
    > wieku. Może kiedyś, za 20 lat to się zmieni choć watpię.
    > Po co się meczyć z montowaniami, komendami jeśli można raz kliknąć. Dla
    > ciebie komputer to cel ,ale dla większości tylko środek. I tu jest sedno
    > sprawy.

    oj Lesiu mylisz sie, wydaje mi sie ze nie wiidziales linuksow z nowym kde,
    sciagnij sobie suse 9.3 proff.

    P.

  • 98. Data: 2005-10-01 19:29:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.
    co nie znaczy ze windows jest maluchem, oba dobrze zrobione sa jak luskuwowe
    samochody z ta jedna roznica za pod linuxem najnowszych gier nie odpalisz (i
    wielu programow)

    P.

  • 99. Data: 2005-10-01 19:31:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zainstaluj cyfrówkę Canon A75 jednym kliknięciem w Mandrake.Ale zrób a nie
    > pisz. W XP wszystko się robi automatycznie.
    > I takie rzeczy skutecznie zniechęcają do "płynięcia pod prąd".

    a to juz wina producenta ze wygodnych sterownikow pod linuxa nie zrobil.

    P.

  • 100. Data: 2005-10-01 19:34:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Swoją drogą - czy to pewne / jaka podstawa prawna?

    napisal kradziony a nie karalny :-) do tego nie trezba podstawy prawnej, ale
    pewni niedlugo bedzie.

    P.