  • 51. Data: 2005-09-23 17:00:46
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MAc napisał(a):

    > Z mp3 prawdopodobnie wywiniesz się dozwolonym użytkiem prywatnym -
    > kopiowanie z płyt kolegów.

    No wlasnie, gdzie to sie wypowiadali jacys prawnicy co do legalnosci
    posiadania na wlasny uzytek plikow mp3 na wlasnym dysku twardym ? Akurat
    nie pamietam gdzie to czytalem, ale wiem ze czytalem. Nie pamietam tez,
    co to byli za prawnicy, wiec czy mieli racje to tego nie wiem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 52. Data: 2005-09-23 19:17:09
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Mithos wrote:

    > A czemu tak to licza? Jest jakis taryfikator ?

    Z tego co ja wykoncypowalem - to licza tak "bo tak!"
    A ze tak licza, to nie jest pewne, bo tak mi sie wydaje, ze ktos gdzies
    kiedys podawal...

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________

  • 53. Data: 2005-09-23 19:55:58
    Od: Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl>

    Chopin napisał(a):

    > Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości

    > Linuksiarze też używają "lewego" softu.

    A ty skąd to wiesz? :>

    --
    Pozoreusz aka Zipo

  • 54. Data: 2005-09-23 22:05:18
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    On Thu, 22 Sep 2005 23:32:45 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote in article
    <dgv7u3$26a$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Działa w odniesieniu do prostych dokumentów.
    [...]
    Nawet to nie. Najprostszy plik rtf, jaki można sobie wyobrazić: tekst
    książki (beletrystyka), w którym jedyne ,,udziwnienie'' to gdzieniegdzie
    kursywa. Otwarty w OO, aby nanieść poprawki. Zapisany (ze standardowym
    ostrzeżeniem OO, że przy zapisie jako rtf mogą wystąpić błędy) - ale po
    zapisie na ekranie jeszcze wszystko OK. Zamknięty. Otwarty ponownie, czy
    to w Wordzie, czy w OO - okazuje się, że poznikały niektóre spacje i
    wyrazy się pozlepiały.

    Efekt powtarzalny, tzn. po otwarciu oryginalnego rtf-a w OO, zapisaniu
    go, zamknięciu i ponownym otwarciu spacje znikają w tych samych
    miejscach. Oczywiście podejrzenie padło na spacje, że one jakieś
    ,,lewe'', inne kody czy co. No ale po włączeniu szukania spacji te
    ,,felerne'' znajdują się tak samo jak sąsiednie, ,,dobre'' spacje.
    Konwertowanie orginalnego rtf-a na różne formaty (poczynając od
    konwertera rtf2tex, bo po naniesieniu korekty książka była składana w
    LaTeX-u) nie wykazuje żadnych różnic. Zwykłe spacje. Konsultacja z
    autorem, czy nie używał przypadkiem innych metod wstawiania spacji w
    tekst niż naciskanie klawisza spacji :) pozwoliło ustalić jedną rzecz:
    do pisania był używany zamiennie Word i OO. No i wielkie zdziwienie, bo
    autorowi OO nie sprawiał dotychczas żadnych problemów.

    Wniosek: OO do zastosowań profesjonalnych nie nadaje się.

    Pozdrawiam
    Nina
    --
    Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
    http://hell.pl/nina/ ________________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

  • 55. Data: 2005-09-23 22:25:58
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Nina Liedtke" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Wniosek: OO do zastosowań profesjonalnych nie nadaje się.

    Ale ostatnio stwierdzilem, ze swietnie mozna robnic wszelkie wzory
    matematyczne. I wszystko mozna wpisywac z palucha a nie przenosic
    nieustatnnie palca z klawiatury na myszke i z powrotem jak w Wordowskim
    Equation.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 56. Data: 2005-09-24 13:05:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dgv6jg$9d2$1@news.dialog.net.pl>,
    "Jotte" <t...@W...pl> wrote:

    > W wiadomości news:dgv677$og6$1@opal.futuro.pl Andrzej Lawa

    > Daj spokój, przecież nawet bardziej złożone tabele zrobione w Wordzie
    > rozpieprza, nie mówiąc o plikach arkuszy czy *.mdb (makra!!).
    > Niezły jest OO ale stawianie go w szrankach full contact z MSO to bzdura.

    Ale po co komu wodotryski... (wiem, komus tam sa potrzebne, ale nie
    wszystkim)...
    Tylko, ze kol. Bert narzekal, ze wykladowca z M$Officem nie jest w
    stanie otworzyc dokunentow OO. Co jest oczywista bzdura. Niech kol. Bert
    zada sobie jednak troche trudu i zapozna sie z OO. Zwlaszcza z bardzo
    dla niego zaawansowana funkcja 'save as'...

    Pozdrav
    TA

  • 57. Data: 2005-09-24 13:55:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrndj79du.v3h.pipene-news@beast.tu.kielce.pl Artur M.
    Piwko <p...@p...kielce.pl> pisze:

    > Rozpieprza w dużej mierze tylko niepoprawnie napisane dokumenty (znasz
    > kogoś, kto w Wordzie używa styli?).
    W MS Wordzie? Oczywiście. Praktycznie każdy kto używa MS Worda.

    > Ja na szczęście miałem kontakt z prawdziwymi
    > bazami i nie musiałem się babrać w Akcesie.
    To cudownie.

    > Jeśli porównujesz tylko możliwość adopcji dokumentów MS, to jest to lekka
    > bzdura.
    A tak przeczytaj ze zrozumieniem, co?

    Jotte

  • 58. Data: 2005-09-24 14:00:33
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości
    .news.tpi.pl
    T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> pisze:

> [...]
    > zada sobie jednak troche trudu i zapozna sie z OO. Zwlaszcza z bardzo
    > dla niego zaawansowana funkcja 'save as'...
    To nie jest funkcja dla przeciętnego użytkownika.

    Jotte

  • 59. Data: 2005-09-24 14:46:11
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 00:43:08 +0000, Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz
    napisał(a):

    > I nie uzyskać zaliczenia BO MA BYĆ w .pps ;)
    Rany. Co to za uczelnia?
    U nas nie dosc ze nikt sie nie upiera przy formacie to nawet przy systemie
    operacyjnym na jakim ma to dzialac (jesli piszemy programy).
    Ponad pol grupy oddaje dzialajace pod linuxem reszta pod windows
    i nie gra roli bo na kazdym stanowisku na uczelni jest i jedno i drugie.
    Dotychczas wydawalo mi sie to norma, ale widze ze tylko mi sie wydawalo.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 60. Data: 2005-09-24 15:30:12
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 24 Sep 2005 00:05:18 +0200,
    Nina Liedtke <n...@h...pl> screamed:
> [...]
    > autorowi OO nie sprawiał dotychczas żadnych problemów.
    >
    > Wniosek: OO do zastosowań profesjonalnych nie nadaje się.

    Wniosek: program profesjonalny to taki, który wczytuje poprawnie dokumenty
    RTF tworzone na innych programach (z pominięciem ich wkładu w "autopoprawę"
    dokumentu).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 17:28:52 user up 10744 days, 5:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If there's a stairway to hell, there must also be a stairway to heaven.