  • 11. Data: 2005-06-14 15:21:24
    Temat: Re: Policja + Radar + Ciekawostka
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz wrote:

    > Sprawna wg nich to znaczy taka ktora ma legalizacje co roku :)

    Nie.
    Raz podczas kontroli sie przyczepił, zobaczył napis na gaśnicy 5 lat i
    się odczepił.

  • 12. Data: 2005-06-14 16:33:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert wrote:

    > Nie interesowałem się tematem, ale mój kolega, zawodowy kierowca,
    > utrzymuje że trzeba mieć gaśnice sprawną. I TYLE. Jeśli policjant, chce,
    > to oczywiście może wyciągnąć zawleczke i psiknąć :)) Po czym odkupić
    > nową. Wg. kumpla dostajesz po garbie, tylko w przypadku gdy gaśnica nie
    > działa. Ale jak już mówiłem, nie jestem w temacie i naiwnie wierzę, że
    > moja gaśnica psiknie gdy to będzie potrzebne.

    A to się zawodowy kierowca zdziwi jak zarobi mandat.

  • 13. Data: 2005-06-14 16:37:09
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Tue, 14 Jun 2005 08:42:53 +0200, Waldemar "Jakec" Bulkowski <"jakec "@tlen.pl>
    wrote:

> [...]

    działa. Ale jak już mówiłem, nie jestem w temacie i naiwnie wierzę, że
    moja gaśnica psiknie gdy to będzie potrzebne.

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 14. Data: 2005-06-14 21:57:32
    Od: "Zbyszek" <p...@U...onet.pl>

    > A gaśnica musi mieć ważne świadectwo legalizacji ? Sądziłem, że
    > wystarczy, że jest sprawna. Ale mogę się mylić ;)

    musi miec legalizacje a najlepsze ze to kosztuje tyle co nowa gaśnica wiec
    lepiej kupic najtańsza nowa i wozic druga porządną do gaszenia

  • 15. Data: 2005-06-15 06:55:01
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 23:57:32 +0200, Zbyszek napisał(a):

    > musi miec legalizacje a najlepsze ze to kosztuje tyle co nowa gaśnica wiec
    > lepiej kupic najtańsza nowa i wozic druga porządną do gaszenia

    ????

    Ostatnio płaciliśmy za legalizację gaśnicy samochodej 5 zł....

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 16. Data: 2005-06-16 10:04:46
    Temat: Re: Policja + gasnica + Ciekawostka
    Od: "Michal.b" <mike01@skasujto_polbox.com>

    Zbyszek napisał(a):
    > musi miec legalizacje a najlepsze ze to kosztuje tyle co nowa
    gaśnica wiec
    > lepiej kupic najtańsza nowa i wozic druga porządną do gaszenia

    nie musi miec legalizacji... musi byc sprawna.
    (zakładam, ze przepisy od 18.08.2004 sie nie zmieniły, przynajmniej ja
    osobiscie o zadnej zmianie nie slyszalem)

    znalezione w sieci (http://autokacik.pl) :

    "W odpowiedzi na Pana zapytanie internetowe z dnia 18.08.2004 r.
    uprzejmie informuję Pana, że w związku z brakiem ogólnie obowiązujących
    przepisów prawnych w tej materii funkcjonariusz Policji podczas kontroli
    drogowej powinien odstąpić od nałożenia mandatu karnego w przypadku, gdy
    stwierdził, że minął termin ważności gwarancji oznaczony przez
    producenta na gaśnicy.
    Powyższe stanowisko zostało oparte na podstawie wydanej opinii przez
    Radcę Prawnego KWP w Katowicach.

    NACZELNIK
    WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO
    KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI
    w Katowicach
    mł. insp. mgr Mariola NOSZCZYK-BĘDKOWSKA"

  • 17. Data: 2005-06-16 14:50:18
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > A to się zawodowy kierowca zdziwi jak zarobi mandat.

    nie, nie zdziwi sie :)
    Policja nie jest upowazniona do sprawdzania legalizacji gasnicy :D bylo
    wielokrotnie, rowniez na pl.misc.samochody

    Jacek