  • 11. Data: 2004-12-09 10:23:38
    Temat: Re: Polica ze swoim wideo
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:qdd72yvbs5cl.8xciervfzxa$.dlg@40tude.net...

    > Napisałem przecież że OK - wykroczenie to wykroczenie, nie pochwalam
    > tego . Sytuacja wyglądała jednak podobnie jak opisał to NIKODEM NIJAKI
    > ponizej. Cywilne auto które siedzi ci na ogonie i w dodatku widzisz w
    > lusterku ze gosciu pakuje za tobą a gorka tuz tuz więc dociskasz i
    > wpuszczasz go za siebie robiac mu miejsce , a on w podziece wlacza
    > niebieskie swiatelko i proponuje po zatrzymaniu auta 20 pkt i 1000 zl
    > na poczatek.

    ktos cie zmusza do przekraczania predkosci na drodze?
    jesli ktos wyprzedza w takich warunkach ze ty musisz lamac przepisy aby jemu
    sie nic nie stalo to jego problem, nie mozesz martwic sie za wszystkich na
    drodze

    > i tu sie nie zgodzę. Sami stwierdzili ze mieli "niezlego pacjenta" w
    > peugeocie 405 ale "pan go wyprzedził" . Jechali za klientem i czekali
    > az cos zrobi!!!!! Czemu nie zatrzymali go jak złamał przepis tylko
    > jechali az mu sie nazbiera wiecej. ktos tu pisze o tym ze w
    > miedzyczasie domoze dojsc do wypadku . Co wtedy.??? Nagrana kaseta
    > jesli ujrzy swiatlo dzienne powinna byc dowodem na "niedopelnienie
    > czynnosci sluzbowych" przez policje

    kiedys zatrzymali mnie za predkos, jak wypisywali mi mandat ustrzelili
    doscia ktory mial jeszcze ze 20 wiecej niz ja, ale nie zatrzymali go juz bo
    i tak nie mieli za bardzo jak, i co mialem miec pretensje do calego swiata
    ze ja dostalem a on nie?

    lamiesz przepisy miej pretensje do siebie

    > Moja moralnosc ma sie dobrze - pytam jednak o podstawy prawne. Czyli
    > czy mogą jechac za gościem do bolu czy po stwierdzeniu ze złamal
    > przepis - zatrzymac go i ukarac. Wiele oczywiscie zalezy od policjanta
    > ale nie w tym rzecz

    moga jechac zapewne tak dlugo jak im starczy benzyny, a twoja w tym glowa
    aby jechac zgodnie z przepisami

  • 12. Data: 2004-12-09 11:00:07
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    szerszen napisał(a):

    > i czego to dowodzi??
    > zainteresowales ich swoim wyprzedzaniem, a potem dawales w rure :)
    > sam jestes sobie winien
    > zwolnic zawsze mogles, nie musiales ostro hamowac

    rowerzysta jesteś, czy co?
    nn

  • 13. Data: 2004-12-09 11:11:36
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    szerszen napisał(a):

    > moga jechac zapewne tak dlugo jak im starczy benzyny, a twoja w tym glowa
    > aby jechac zgodnie z przepisami

    Ale są też mili policjanci :)
    Kiedyś mnie złapali (za czasów mandatów gotówkowych) na przekroczeniu o
    11 Km/g :) Zaproponowali 100 zł, podałem banknot, a pan zapytał "może
    być bez kwitu?" - przytaknąłem zaskoczony - "to będzie 50" i wydał mi
    resztę ;)
    nn

  • 14. Data: 2004-12-09 11:14:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > rowerzysta jesteś, czy co?

    nie, prawko mam od kilkunastu lat i dlatego wiem ze zdjecie nogi z gazu
    powoduje stopniowe zwolnienie predkosci, i nawet jak ktos ci siedzi na
    zdezaku mozesz tak zrobic, a twoje tlumaczenie ze nie mogles zwolnic bo on
    ci siedzial na zadku jest co najmniej smieszne

  • 15. Data: 2004-12-09 11:33:57
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > nie, prawko mam od kilkunastu lat

    to chyba mało praktykujesz ;)

    i dlatego wiem ze zdjecie nogi z gazu

    a wiesz co się dzieje jak jedziesz np. 120, za tobą samochód z tą samą
    prędkością w odległości kilku metrów i zdejmiesz nogę z gazu?

    > powoduje stopniowe zwolnienie predkosci, i nawet jak ktos ci siedzi na
    > zdezaku mozesz tak zrobic, a twoje tlumaczenie ze nie mogles zwolnic bo on
    > ci siedzial na zadku jest co najmniej smieszne

    chyba jeździsz syrenką z "wolnym kołem" :))))))
    nn

  • 16. Data: 2004-12-09 11:59:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2004 11:23:38 +0100, szerszen napisał(a):

    > ktos cie zmusza do przekraczania predkosci na drodze?

    Tak - durne przepisy :>

    A takie zachowanie policjantów - powinno być karalne. Zamiast zapobiegać
    niebezpieczeństwu, sami je prowokują. Takim "geniuszom" życzę żeby przed
    auto które aktualnie "robią" wybiegł kot i zmusił je do ostrego hamowania.
    Chyba tylko coś takiego by ich nauczyło rozumu...

    > jesli ktos wyprzedza w takich warunkach ze ty musisz lamac przepisy aby jemu
    > sie nic nie stalo to jego problem, nie mozesz martwic sie za wszystkich na
    > drodze

    Jasne, lepiej go nie wpuścić i spowodować czołowe zderzenie. Nie wszyscy
    mają tak "genialne" pomysły jak suszarkowcy...

    > moga jechac zapewne tak dlugo jak im starczy benzyny, a twoja w tym glowa
    > aby jechac zgodnie z przepisami

    Jasne, jak zobaczą pijanego kierowcę to niech go śledzą aż kogoś zabije bo
    wtedy można mu większy mandat wlepić...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 17. Data: 2004-12-09 12:27:34
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl>

    >a wiesz co się dzieje jak jedziesz np. 120, za tobą samochód z tą samą
    >prędkością w odległości kilku metrów i zdejmiesz nogę z gazu?

    a co sie dzieje?

    CZesto na obwodnicy Trojmiasta, jak mi jakis debil siedzi na ogonie,
    to wciskam lewa noga (prawa na gazie) lekko hamulec tak tylko
    zeby sie swiatla zapalily stopu. Ale chlopaki sie szybko oddalaja ode mnie
    :)

    I nic sie nie dzieje. Hmmmmm
    Ale co ja tam wiem.

    KOMTUR

  • 18. Data: 2004-12-09 12:52:11
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    KOMTUR napisał(a):

> [...]
    > to wciskam lewa noga (prawa na gazie) lekko hamulec tak tylko
    > zeby sie swiatla zapalily stopu. Ale chlopaki sie szybko oddalaja ode

    a ja włączam przeciwmgielne ;)

    > I nic sie nie dzieje. Hmmmmm
    > Ale co ja tam wiem.

    hamujesz silnikiem ;) chyba, że wciśniesz sprzęgło ;)

    nn

  • 19. Data: 2004-12-09 13:10:09
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Tak - durne przepisy :>

    Zawsze mnie zastanawiał problem - jakie przepisy regulują zasady
    ustanawiania ograniczeń prędkości?

    Podam przykład:
    Miejscowość Mzurki przy Katowickiej, skręcamy na Widawę, droga w miarę
    nowa, widoczność doskonała, żadnych ostrych zakrętów, ruch niewielki ...
    a tu w szczerym polu "40", można by pomyśleć, że to pozostałość po
    robotach drogowych, ale nie, znak stoi od kilku lat! Jedziemy tak kilka
    kilometrów - wieś i znak "60", no to możemy przyspieszyć ;)
    nn

  • 20. Data: 2004-12-09 21:36:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości

    Nie spotkałem się z unormowaniem prawnym ograniczającym czas obserwacji (w
    tym i utrwalania tego) innej osoby przez Policję.