eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPokrzywione parapety zewnętrzne - rękojmia, gwarancja › Pokrzywione parapety zewnętrzne - rękojmia, gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Moniq" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pokrzywione parapety zewnętrzne - rękojmia, gwarancja
    Date: Wed, 29 Aug 2007 12:26:31 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <fb3olm$64h$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: sybilla.iung.pulawy.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1188390391 6289 172.20.26.238 (29 Aug 2007 12:26:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Aug 2007 12:26:31 +0000 (UTC)
    X-User: kowalikm
    X-Forwarded-For: 217.113.158.24
    X-Remote-IP: sybilla.iung.pulawy.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:483394
    [ ukryj nagłówki ]

    Ok. 4 miesiące temu zakupiliśmy parapety zewnętrzne plastikowe, które idealnie
    odcieniem pasowały mi do podbitki dachowej (baba ;-) ). Mniej więcej w tym też
    okresie zostały zainstalowane (kwiecień br.).
    Niestety ostatnio mąż zauważył, że parapety koszmarnie się pokrzywiły tzn. 5 z
    7 (te, które nie uległy zniekształceniu znajdują się po stronie północnej).
    Mniemam, iż do zniekształceń doprowadziło promieniowanie słoneczne, które
    ponoć w naszej strefie klimatycznej nie jest aż tak silne (mieszkam w Polsce).

    Moje pytanie dotyczy reklamacji zakupionego towaru. Chciałabym, aby sprzedawca
    zajął się ewentualnym demontażem i ponowną instalacją - ewentualnie pokrył
    koszty. Z jakiego rodzaju uprawnień mogę skorzystać? Skłaniam się do
    niezgodności towaru z umową, bo chyba rękojmi już nie ma. Nie wiem kto jest
    producentem parapetów, z resztą łatwiej jednak trafić mi do sprzedawcy.

    Co powinno znaleźć się w takim piśmie i jaki powinnam dać termin na ewentualną
    ponowną instalację (nie widzę szans na naprawę). Nie wiem też co z parapetami
    które jeszcze się nie zniekształciły - czy wymiana a raczej zwrot kosztów
    dotyczyć może całej partii parapetów czy też w tym wypadku tylko tych, na
    których wady już "wyszły".

    Czy do pisma powinnam dołączyć dokumentację foto? Jak przypuszczam lepiej
    takie rzeczy przesyłać jednak pocztą?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1