eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pokrzywione parapety zewnętrzne - rękojmia, gwarancja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-08-29 12:26:31
    Temat: Pokrzywione parapety zewnętrzne - rękojmia, gwarancja
    Od: "Moniq" <k...@g...pl>

    Ok. 4 miesiące temu zakupiliśmy parapety zewnętrzne plastikowe, które idealnie
    odcieniem pasowały mi do podbitki dachowej (baba ;-) ). Mniej więcej w tym też
    okresie zostały zainstalowane (kwiecień br.).
    Niestety ostatnio mąż zauważył, że parapety koszmarnie się pokrzywiły tzn. 5 z
    7 (te, które nie uległy zniekształceniu znajdują się po stronie północnej).
    Mniemam, iż do zniekształceń doprowadziło promieniowanie słoneczne, które
    ponoć w naszej strefie klimatycznej nie jest aż tak silne (mieszkam w Polsce).

    Moje pytanie dotyczy reklamacji zakupionego towaru. Chciałabym, aby sprzedawca
    zajął się ewentualnym demontażem i ponowną instalacją - ewentualnie pokrył
    koszty. Z jakiego rodzaju uprawnień mogę skorzystać? Skłaniam się do
    niezgodności towaru z umową, bo chyba rękojmi już nie ma. Nie wiem kto jest
    producentem parapetów, z resztą łatwiej jednak trafić mi do sprzedawcy.

    Co powinno znaleźć się w takim piśmie i jaki powinnam dać termin na ewentualną
    ponowną instalację (nie widzę szans na naprawę). Nie wiem też co z parapetami
    które jeszcze się nie zniekształciły - czy wymiana a raczej zwrot kosztów
    dotyczyć może całej partii parapetów czy też w tym wypadku tylko tych, na
    których wady już "wyszły".

    Czy do pisma powinnam dołączyć dokumentację foto? Jak przypuszczam lepiej
    takie rzeczy przesyłać jednak pocztą?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1