  • 31. Data: 2023-01-05 12:07:49
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Jan 2023 06:14:59 +0100, Shrek wrote:

    > No i jednak że od tego czasu minęło 20 lat i był okres, kiedy policja
    > cieszyła się większą estymą. Kwestią otwartą pozostaje jedynie czy
    > kulsony to cały czas byli dresiarze w mundurach, tylko przez jakiś czas
    > mieli dobry piar, czy rzeczywiście w ciągu 20 lat poszli w kierunku
    > normalności ale potem po pisiorsku wstali z kolan, pierdolneli o stół
    > pod którym klęczeli robiąc laskę ministrowi i teraz leżą na podłodze.

    W tym ostatnim niestety cos jest.
    Moze im "badania spoleczne" uderzyly do glowy, moze teraz minister
    domaga sie rezultatow, przestepcow w kajdankach.

    J.

  • 32. Data: 2023-01-05 12:59:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Jan 2023 12:04:11 +0100, J.F napisał(a):

    > Dla siebie wezwali?
    > Bo inne zródla mowią, ze wyszli bez szwanku.
    > Moze ktos inny wezwał?

    Dawaj te inne źródła.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 33. Data: 2023-01-05 13:01:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Jan 2023 11:34:25 +0100, Olin napisał(a):

    > No proszę, a tymczasem media mętnego nurtu donoszą, że strażacy ugasili
    > pożar i pojechali, natomiast kulsony były w rozrywkowym nastroju i
    > żartowały w stylu "Nie tylko takiego koguta możemy włączyć".

    Ach, co za pech.
    Jeszcze wczoraj kulsony były w pracy, ale zaniemogły i są na L4.
    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,293293
    80,policjanci-z-radiowozu-z-nastolatkami-ktory-rozbi
    l-sie-na-drzewie.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2023-01-05 13:10:02
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Olin w

    > Dawaj te inne źródła.

    Sam podałeś...

    Skoro "04.01.2023 19:16" napisano, że "Jak podaje RMF FM, policjanci z
    Pruszkowa, którzy doprowadzili do wypadku radiowozu, wrócili już do służby."

    a zdarzenie miało miejsce "W nocy z poniedziałku na wtorek 3 stycznia
    policyjny radiowóz uderzył w drzewo"

    to oznacza, że ZLA się nie należało.
    Ergo wyszli "bez szwanku" CBDU

    --
    Tomasz

  • 35. Data: 2023-01-05 13:19:09
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Olin w

> [...]
    > https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,293293
    80,policjanci-z-radiowozu-z-nastolatkami-ktory-rozbi

    "Informację tę potwierdził w rozmowie z nami Sylwester Marczak, rzecznik
    komendanta stołecznego policji. - Obecnie obydwaj funkcjonariusze są na L4 -
    mówi."

    (Niedo)Rzecznik potwierdził nieprawdę -- co to jest L4?

    Natomiast, że poszli na zwolnienie lekarskie to nie dziwi, typowa taktyka,
    wrócą ze zwolnienia i znowu pójdą gdy będzie potrzeba, i tak do emerytury,
    albo jeden bedzie na ZLA, albo drugi, albo świadka nie będzie, albo adwokat
    sie zmieni...

    --
    Tomasz

  • 36. Data: 2023-01-05 13:30:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Jan 2023 13:10:02 +0100, To.Ja napisał(a):

> [...]
    >
    > a zdarzenie miało miejsce "W nocy z poniedziałku na wtorek 3 stycznia

    To że nic im się nie stało, nie znaczy, że nie wezwali karetki.
    Mnie tam nie było, ale z artykułu wynika, że o siebie jednak się
    zatroszczyli.

    We wczorajszych Faktach poszkodowana mówiła, że milicjanci przeganiali
    przejeżdżające samochody, które chciały się zatrzymać na miejscu wypadku:

    https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/fakty-z-4-s
    tycznia,1131645.html
    materiał zaczyna się ok. 20:20.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2023-01-05 15:34:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Jan 2023 12:59:57 +0100, Olin wrote:

    > Dawaj te inne źródła.

    to co bylo
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/dawidy-bankow
    e-radiowoz-rozbil-sie-na-drzewie-z-policjantami-jech
    aly-dwie-nastolatki-komenda-wyjasnia-ich-obecnosc-w-
    aucie-6588786

    "Funkcjonariuszom nic się nie stało, ale okazało się, że w aucie
    podróżowały z nimi dwie nastolatki."

    J.

  • 38. Data: 2023-01-05 15:37:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Jan 2023 13:01:38 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,293293
    80,policjanci-z-radiowozu-z-nastolatkami-ktory-rozbi

    Co akurat jest w miare normalne.
    Zaraz po wypadku wydajesz sie zdrowy, a na drugi dzien glową nie
    mozesz ruszyc - tak szyja boli.

    I nie wiadomo - naciagniete miesnie, czy maly wylew/przepuklina
    miedzy kregami.
    Pierwsze rozcwiczyc, drugie ... tydzien albo dwa w kolnierzu ...

    J.

  • 39. Data: 2023-01-05 15:56:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Jan 2023 15:37:21 +0100, J.F napisał(a):

    > Zaraz po wypadku wydajesz sie zdrowy, a na drugi dzien glową nie
    > mozesz ruszyc - tak szyja boli.

    Trzy minuty wcześniej przekonywałeś, że nic im się nie stało.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2023-01-05 15:59:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Jan 2023 15:34:10 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    aucie-6588786

    > "Funkcjonariuszom nic się nie stało, ale okazało się, że w aucie

    W tym artykule akurat nic nie ma o karetce (lub jej braku) dla kulsonów.

    Porwanie, spowodowanie wypadku i nieudzielenie pomocy.
    Ładnie się zabawiają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek