    From: "Tye" <T...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pokazowy pozew
    Date: Fri, 11 Feb 2005 18:57:49 +0100

    Cześć !!!

    Tworzymy właśnie w ramach zajęć WOS pokazowy proces. Chciałbym się
    przygotować do niego jak najlepiej...i dlatego właśnie proszę Was o pomoc.
    Nie znam się zbyt na prawie, więc nie chciałbym popełnić pomyłki. Chcieliśmy
    aby sprawa dotyczyła:

    Dwóch kolegów podcięło kolegę trzeciego

    I coś słyszałem o tym, że obrażenia trwające powyżej 7 dni są wszczynane z
    urzędu...Nie chciałbym popełnić błędu, dlatego właśnie proszę was o pomoc.
    Czy moglibyście udzielić mi jakiś wskazówek, jakie mogą być tu kary
    proponowane przez prokuratowów, co może proponować adwokat i jakie mogą być
    tu środki łagodzące o ile mogą być (jeżeli nic mu się nie stało)...I czy na
    przykład taka rozprawa będzie rozpatrywana w jakimkolwiek sądzie czy może
    wogóle będzie odrzucona jako mała szkodliwość społeczna....albo np odrzucono
    pozem bo świadek ma skłonności do kłamania...Byłbym bardzo wdzięczny za
    pomoc i już z góry (4 piętro=) dziękuję =)

    Pozdrawiam,
    T.