  • 21. Data: 2006-02-26 03:28:26
    Temat: Re: Pojedynek....
    Od: samotnik <s...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A czemu jest zabroniona eutanazja?

    Też tego nie wiem. Przeciez jak ktos chce (jest na sile wykonac ja sam
    na sobie) to czemu nie ?

  • 22. Data: 2006-02-26 03:35:12
    Od: samotnik <s...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > sam
    >
    > No, jak wykona sobie to sam, to się nazywa samobójstwo, a nie
    > eutanazja i nie podlega to ściganiu.

    Ale jak pielegniarka poda strzykawke z trucizna do łóżka i "pacjent"
    dokona tylko "szczepienia" to nie jest to juz takie oczywiste...

  • 23. Data: 2006-02-26 04:30:15
    Od: samotnik <s...@n...pl>

    samotnik napisał(a):
    > Witam
    >
    > Dlaczego żyjemy w chorym państwie ? Z tego co wiem, pojedynkowanie sie
    > na smierc i zycie jest zabronione (niestety :). Dlaczego prawo stoi na
    > przeszkodze dwom ludziom ktorzy sie chca wzajemnie pozabijac ?? Volenti
    > non fit iniuria.. jak mawiali Rzymianie... :) Może otworzymy "Ligę
    > Propojedynkową" ?? :)
    >
    > Pozdrawiam

    Jeszcze jedno: gdyby sejm chciał przeforsować "pojedynkowa ustwe" to czy
    Polska musialaby sie wycofac z jakich umow miedzynarodowych czy cos.. ?

    Jeszcze drugie: dochodzimy do sprzecznosci. Załózmy ze mamy dwoch ludzi,
    ktorzy maja prawo do posiadania broni palnej... Scena jak w westernie
    - stoja naprzeciwko siebie i szybszy/celniejszy wygrywa. Co na to sąd ?
    Ten co wygral robił to w obronie wlasnej. Chyba nie ma przekroczenia
    obrony koniecznej, bo gdyby spasował trafilby do gleby.... :)

  • 24. Data: 2006-02-26 04:51:29
    Od: samotnik <s...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > czy
    > cos.. ?
    > ludzi,
    > westernie
    > sąd ?
    >
    > Moim zdaniem koncepcja nie przejdzie, bowiem jest również
    > napastnikiem. Gdyby przyznać napastnikowi prawo do obrony koneicznej,
    > to wówczas można by było przyjąć, że sprawca rozboju nie atakował
    > ofiary, tylko bronił się przed jej obroną.

    Domniemanie niewinnosci. Jak udowodnisz ze to ten ktory przezyl jest
    napastnikiem a nie na odwrót ??

  • 25. Data: 2006-02-26 05:39:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > Jak się domyślam - posiadasz je nielegalnie? Przed wydaniem pozwolenia na
    > posiadanie broni przeprowadza się testy psychologiczne, żeby odsiewać
    > wszelkich idiotów...

    Rozczaruję Cię - mam legalnie broń od 1990 roku :)

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 26. Data: 2006-02-26 08:09:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > Rozczaruję Cię - mam legalnie broń od 1990 roku :)

    Chyba plastikową na wodę, od czasu jak ci mamusia dała na lany
    poniedziałek, żebyś dziewczynki pogonił.

  • 27. Data: 2006-02-26 08:18:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Robert Tomasik*
    wypowiedziała te słowa:

    > Raczej nie. Nawet upór tu nic nie pomoże. Nie można być jednocześnie
    > sprawcą i pokrzywdzonym

    Bodajże karę za samobójstwo w UK zniosła dopiero M. Thatcher.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 28. Data: 2006-02-26 08:19:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *samotnik* wypowiedziała te
    słowa:

    > Domniemanie niewinnosci. Jak udowodnisz ze to ten ktory przezyl jest
    > napastnikiem a nie na odwrót ??

    Nic z tych rzeczy, brak jest nagłości zdarzenia.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 29. Data: 2006-02-26 08:39:50
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Robert Tomasik*
    > wypowiedziała te słowa:

    > Bodajże karę za samobójstwo w UK zniosła dopiero M. Thatcher.

    Taaa.. Mami mi zawsze mówiła jak byłem mały i jeździłem z kumplami nad
    wodę: "Jak się utopisz to chyba cię zabiję"

    A jaka była kara u angoli? Bezcześcili szczątki?

  • 30. Data: 2006-02-26 09:07:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *witek* wypowiedziała te
    słowa:

    > Chyba plastikową na wodę, od czasu jak ci mamusia dała na lany
    > poniedziałek, żebyś dziewczynki pogonił.

    O, Anormaldzik znów wyskoczył... pewnie nie na lany poniedziałek tylko
    "z podziękowaniem" za wykształcenie "staranne i wszechstronne" bo to
    akurat był czas kiedy dzieciątko kończyło ;-) swą edukację na PWr ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||