  • 131. Data: 2016-10-04 09:37:38
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Z GUS.

    -----
    ?? skąd ten genialny

  • 132. Data: 2016-10-04 10:31:19
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-10-02 o 18:46, Stokrotka pisze:
    > W bloku o kturym piszę , zdaje się za zeszły rok, lub za zeszło
    > rozliczenie,
    > w jednym mieszkaniu ktoś dopłacił ponad 2 tyś, a innemu około tyle
    > zwracali.

    Mało możliwe. Zwykle koszty stałe to 50-60% a roczna składka na
    ogrzewanie to 2-2.5 tyś, czyli nie ma z czego zwrócić 2tyś.
    Może chodziło o 1 tyś?

    Pozdrawiam

  • 133. Data: 2016-10-04 13:16:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 4 Oct 2016 09:37:38 +0200
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > Z GUS.

    wow, a jak do tego doszedłeś drogi Watsonie, skoro nie znasz nawet daty założenia
    liczników, nie mówiąc już o nazwie spółdzielni i składnikach czynszu z czasów przed i
    po założeniu podzielników

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 134. Data: 2016-10-04 19:23:11
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Mało możliwe. Zwykle koszty stałe to 50-60% a roczna składka na ogrzewanie
    > to 2-2.5 tyś, czyli nie ma z czego zwrócić 2tyś.
    > Może chodziło o 1 tyś?

    Takie fakty, było ogłoszone w internecie.
    Tu też są duże koszty stałe, pszynajmniej według regulaminu, ale on wcale
    nie jest pszestszegany.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 135. Data: 2016-10-04 19:25:09
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >A po co mi oglądać dane, oglądałem rachunki przed i po instalacji. Różnica
    >dla mieszkańca >kolosalna.

    Wszystkie? Na pewno nie.
    Pewnie twoje zmalały i dlatego jesteś za podzielnikami.
    Inni dopłacają do ciebie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 136. Data: 2016-10-05 22:57:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-03 o 00:37, re pisze:
    > Tatuś, taki czytnik. Nie będę dla Ciebie przerabiał całego tekstu.
    Nie możesz korzystać z innego niż Live mail? Możesz mieć nawet 3
    czytniki zainstalowane i z jednego pisywać.

    --
    animka

  • 137. Data: 2016-10-05 23:11:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-03 o 18:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Znajomy mial blizniaki wczesniaki, to mu lekarz sugerowal 22-24

    > Wczoraj mialem 23. W poprzednim tygodniu byl start sezonu i prosba o
    > odkrecenie zaworow.
    > Swoje przykrecilem ze dwa dni wczesniej i juz nie grzaly, ale moze
    > sasiedzi nie ...
    >
    > J.

    Zauważylam, że jak odkręcę kaloryfer w mniejszym pokoju to rurami w górę
    (na ostatnie piętro) zaczyna plynąc MOJE ciepło. Pasożyty nie odkręcają,
    bo czekają, aż ja odkręcę i będa korzystali na mój koszt, z mojego
    licznika.
    Przypomniało mi się, ze jak hydraulik zakladał mi na kaloryferach
    odpowietrzacze (bo ciądle sie zapowietrzały) i zapytalam dlaczego
    ustawił glowicę czy cos tam na mniej niż można to powiedział, że sąsiada
    nie można krzywdzić,
    czyli dogodził sasiadowi (może swojemu kumplowi) moim kosztem.
    W związku z tym, że na dworze nie jest jeszcze tak zimno w tym pokoju
    nie odkręcam, zresztą w tym pokoju nie śpię, to mi tak na cieple nie
    zależy. Odkręcałam ze 3 razy na parę godzin tylko jak puścili ogrzewanie
    do bloku, żeby ściany się nagrzały.

    --
    animka

  • 138. Data: 2016-10-05 23:15:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-04 o 09:20, szerszen pisze:

    > A po co mi oglądać dane, oglądałem rachunki przed i po instalacji. Różnica dla
    mieszkańca kolosalna.

    To znaczy na plus czy minus?
    Mnie ktoś podczas rozmowy tel z kimś z tej firmy APATOR rozprowadzającej
    podzielniki powiedział, że obecnie 1000 jednostek to 1 jednostka w
    firmie ISTA i oni inaczej to rozliczają, ale jak rozliczaja to juz
    powiedział, że nie wie.

    --
    animka

  • 139. Data: 2016-10-05 23:49:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Animka"

[...]
    ---
    Placki trzeba było zrobić

  • 140. Data: 2016-10-06 12:17:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >1 jednostka w firmie ISTA i oni inaczej to rozliczają, ale jak
    >rozliczaja to juz powiedział, że nie wie.

    Pismo napisac i niech spoldzielnia wyjasni jak _dokladnie_ sa
    wykonywane rozliczenia i kto skontrolowal poprawnosc algorytmu.
    No i oczywiscie o szczegoly ja podzielnik liczy te jednostki.

    Tylko co dalej, jesli spoldzielnia oleje - GUM, prokurator, sad
    cywilny ?

    A moze wystarczy CBA ? :-)

    J.