    From: "Leech" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podstawa prawna - zakaz instalowania zaworow na kaloryferach
    Date: 14 Jun 2005 23:39:02 +0200

    Witam,
    napisalem na pl.misc.budowanie ale jeszcze sprobuje tutaj. Ponizej opisany moj
    problem. Gdyby ktos cos wiedzial, to bede wdzieczny.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    Leech
    ********************************

    Jestem na etapie remontu, w sklad ktorego wchodzi rowniez wymiana grzejnikow.
    Do tej operacji sa potrzebni paproki ze spoldzielni, ktorzy podobno maja
    spuscic wode (koszt: 100 zł). Oczywiscie jedyny w tym syfie mgr. inz. zabronil
    mi montowania 'jakichkolwiek zaworow na przewodzie zwrotnym'. Czyli chca mi
    zabronic mozliwosci samodzielnego zdjecia grzejnika i pomalowania sciany za
    grzejnikiem za pare lat.

    Wiem, ze spoldzielnia to jest twor, ktory rzadzi sie wlasnymi prawami. I tutaj
    pytanie do Was:

    Jaki przepis, rozporzadzenie, ustawa, wymogi bezpieczenstwa pozwalaja im
    ZABRONIC mi instalowania takiego zaworu? W sklepach takie zawory sa sprzedawane
    wiec nie moze to byc cos nielegalnego. Mam ochote 'nastukac' tego goscia ze
    spoldzielni ale chce sie do tej dyskusji przygotowac.

    Jesli ktos zna podstawe prawna, ktora zabrania montowania takiego zaworu albo
    przepis, ktory mi na to zezwala to bede wdzieczny.