    From: "daro" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podsłuch w telefonie służbowyn.
    Date: Sat, 8 Sep 2007 10:02:19 +0200

    Witam grupowiczów.
    Sytuacja wygląda następująco: W firmie gdzie pracuje wszystkie rozmowy
    telefoniczne te przychodzące jak i wychodzące są rejestrowane na serwerze.
    Rejestrowane są też numery te wewnetrzne jak i te z których dzwoni sie do
    nas. Dzieje się tak dlatego iż prowadzimy dużo rozmów z naszymi klijentami i
    zdarzały sie skargi na obsługę wiec system ma służyć wyjasnieniom
    ewentualnych zarzutów co do prowadzonej rozmowy. Co do tego nie mam żadnych
    uwag zresztą wszyscy pracownicy zostali o tym systemie powiadomieni. Do
    zarejestrowanych rozmów ma dostep jedna osoba. Jednak w ostatnim czasie
    wyszło na jaw że nasze rozmowy prywatne np z domu do któregoś kolegi z pracy
    są także przesłuchiwane a tresci tych rozmów są póżniej ujawniane.
    Oczywiście nie oficjalnie. Moje pytanie jest takie.
    Czy przesłuchiwanie rozmów telefonicznych bez wyraźnego powodu tzn np skargi
    klijenta jest dozwolone?
    Czy przesłuchiwanie naszych prywatnych rozmów np z domu do pracy jest
    dozwolone?
    Jeśli nie to jaki art. został przekroczony?