  • Data: 2007-09-08 13:05:23
    Temat: Re: Podsłuch w telefonie służbowyn.
    Od: "Paweł" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki paragraf zabrania odbierac sluzbowym telefonem rozmow z domu?

    Czy ktoś powiedzia Misu, że jest to zabronione?

    > Znaczy rozpuszcza po treść prywatnych rozmow i wtedy sie wyjasnia tak?

    Misu, musisz uwaznie czytać. Daro na końcu zadaje pytania. Nie daję mu
    odpowiedzi dokładnie takiej, jak sobie życzy a tylko podaje prosty sposób na
    pozbycie się trabiących go problemów.
    Daro nie zadaje nigdzie pytania co do legalności ujawniania rozmów. Więc nie
    wiem dlaczeo uważasz, że ja pisałem na ten temat.
    Czytaj powoli i uważnie. Jak czegoś nie zrozumiesz to wróc do tego fragmentu.

    > Gratuluje przebieglosci i sprytu.

    Dziękuje Misiu, ale to rozwiazanie wydaje mi najprostsze.

    > Ucaluj rodzicow

    Dziękuje. Ucieszą się.
    A ciebie twoi nie kochają? Biedny Misiu...

    Paweł