  • 21. Data: 2010-12-31 18:34:57
    Temat: Re: Podawanie numeru komórkowego jak stacjonarny
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 16:16:52 +0100, Telesfor napisał(a):

    > Jest! Poczytaj Plan Numeracji Krajowej...

    No i ile znaków ma WST? I czym się różni od WSN oprócz różnic logicznych?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 22. Data: 2011-01-01 18:44:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 31.12.2010 16:16, Telesfor pisze:

    > To co zadzwoni zalezy od wielu czynnikow... np. przekierowań. A
    > dzwoniący zapłaci tyle ile wynika z wybieranego przez niego numeru a nie
    > tego co zadzwoni.

    A co powiesz na demoniczny plan przeniesienia numeru np. a sieci X do
    Play. Klient ma np. ,,Darmowe rozmowy w Sieci'', patrzy ,,o, moja sieć,
    dzwonię do upadłego''. A potem okazuje się, że to Play był i nie dość,
    że z bonusa nici, to jeszcze drożej za Playa...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 23. Data: 2011-01-01 19:35:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > dzwonię do upadłego''. A potem okazuje się, że to Play był i nie dość,
    > że z bonusa nici, to jeszcze drożej za Playa...

    Spisek. Na pewno dostaje działkę od operatora. Bo inaczej jaki miałby z
    tego zysk?

    PS: ;->

  • 24. Data: 2011-01-01 21:00:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Ale są ludzie, którzy nawet nie rozróżniają prefiksów, więc z ich punktu
    > widzenia powinno być nie tylko "uwaga! to Plej!", ale i "tu płacisz: 0,75
    > zł u operatora X, 0,66 zł, jeśli korzystasz z operatora Y, albo 0,27 zł,
    > jeśli posiadasz telefon w sieci Z".

    Wystarczy informacja operatora o cenach połączeń

  • 25. Data: 2011-01-01 21:06:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Nie ma też standardu podawania numerów.

    Jest wiele standardów podawania numerów. Między innymi "+kraj (kier) lok x
    wewn". Więc to jest zwykłe oszustwo.

  • 26. Data: 2011-01-01 21:10:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.01.2011 22:06, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Jest wiele standardów podawania numerów. Między innymi "+kraj (kier) lok
    > x wewn". Więc to jest zwykłe oszustwo.

    Bzdura.

  • 27. Data: 2011-01-01 22:34:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 01 Jan 2011 22:00:31 +0100, niusy.pl wrote:

    > Wystarczy informacja operatora o cenach połączeń

    Ale skąd operator ma wiedzieć ile inni operatorzy kasują za połączenia do
    niego?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 28. Data: 2011-01-02 09:23:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 22:06:37 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Jest wiele standardów podawania numerów. Między innymi "+kraj (kier) lok x
    > wewn". Więc to jest zwykłe oszustwo.

    Nie lubię jak słowo "wiele" pojawia się obok "standard" - to jakby
    wykluczające się słowa. ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 29. Data: 2011-01-02 14:18:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 22:06:37 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Jest wiele standardów podawania numerów. Między innymi "+kraj (kier) lok x
    > wewn". Więc to jest zwykłe oszustwo.

    Zgłoś do prokuratury.

    AK

  • 30. Data: 2011-01-03 11:45:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cdna" <c...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ifj09d$25m$1@inews.gazeta.pl...

    > Spotkałem się z sytuacją że numer komórkowy, np. +48 555 666 777 podano w
    > formie +48 (55) 566 67 77. W mojej ocenie sugeruje to, że numer jest

    No a dllaczego numeru stacjonarnego do dawnego wojewodztwa elblaskiego ni
    emozna, Twoim zdaniem podac wlasnie w formie
    +48 (55) 566 67 77 ????
    Przeciez wlasnie +48 555 666 777 jest mylace, gdyz sugeruje, ze to numer z
    puli "komorkowej" - a nie jest to prawda!

    Pozdrawiam
    SDD