    From: "Mariusz" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podatek z tytulu sprzedazy nieruchomosci
    Date: Mon, 9 Jun 2008 09:48:39 +0100

    Witam
    "Podatku z tytulu sprzedazy nieruchomosci nie bedzie trzeba placic, gdy pieniadze
    uzyskane z tej sprzedazy podatnik w ciagu dwóch
    lat przeznaczy na inne cele mieszkaniowe."

    I odnosnie tego mam pytanie...
    Juz od roku buduje dom i mam juz niemal postawiony surowy otwarty plus zakupione
    wszystkie okna. Mam takze mieszkanie na sprzedaz.
    Pytanie jest czy jesli sprzedam to mieszkanie teraz to czy koszty poniesione do tej
    pory na budowe domu moge sobie odliczyc od
    podadku? Czy moze odliczac moge tylko to co kupilem po sprzedazy nieruchomosci ?

    pozdr.