  • Data: 2008-06-09 20:38:03
    Temat: Re: Podatek z tytulu sprzedazy nieruchomosci
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście masz świadomość, że to obowiązywało do 2006 roku - tzn obejmie sprzedaż
    mieszkania/domu nabytego/zbudowanego przed
    > 01.01.2007r. *)

    mam to mieszkanie jakies 3 lata wiec sie zalapie

    > BTW - nie obejmie Cię ulga meldunkowa? I mieszkanie posiadasz krócej niż 5 lat?

    nie wiem czy mnie ta ulga obejmuje bo mam tam tylko czasowy meldunek
    mozliwe ze zona jest tam zameldowana na stale
    pozatym ta ulga idzie do likwidacji i ma pozostac tylko ulga po przeznaczeniu
    pieniedzy na cele mieszkaniowe