  • 11. Data: 2010-10-04 18:44:06
    Temat: Re: Podanie wyroku do publicznej wiadomości
    Od: <s...@a...pl>

    http://olgierd.bblog.pl/wpis,zlodziej;rowerow;--;zla
    pany,45881.html

    A jeśli zrobię jak Ty w tym wpisie na blogu, mogą mnie czekać jakieś prawne
    nieprzyjemności? W sumie danych identyfikacyjnych poza imieniem i datą urodzenia
    nie ma. A takowe może mieć wielu w PL.

  • 12. Data: 2010-10-05 06:21:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik <s...@a...pl>

    > Jestem wydawcą prasy internetowej. Jestem jednocześnie pokrzywdzonym przez
    > pana X. Został on skazany z art. 216.2. Otrzymałem już wyrok skazujący
    > pana X (jeszcze nieprawomocny). Chciałbym opublikować ten wyrok w całości
    > w swoim czasopiśmie. Miałaby to być przestrogada innych, że nie jest się
    > anonimowym w necie i nie zanim się coś napisze, należy pomyśleć o
    > ewentualnych konsekwencjach czynu.

    Kiedy ... można być anonimowym. Jeśli ktoś raz poniesie konsekwencje (jak
    piszesz) to drugi raz opluje Cię naprawdę anonimowo i tyle z tego przyjdzie,
    że następnym razem już nie będziesz mógł mu niczego zarzucić.

  • 13. Data: 2010-10-05 15:52:40
    Od: <s...@a...pl>

    > Kiedy ... można być anonimowym. Jeśli ktoś raz poniesie konsekwencje (jak
    > piszesz) to drugi raz opluje Cię naprawdę anonimowo i tyle z tego przyjdzie,
    > że następnym razem już nie będziesz mógł mu niczego zarzucić.

    Osób, ktore wiedzą, jak to zrobić, jest na szczęście niewiele w stosunku do
    wszystkich internautów.

  • 14. Data: 2010-10-05 18:58:50
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-10-02 23:05, Olgierd pisze:

    > Gdzie widziałeś takie coś? ;-)

    w przeciętnym sądzie karnym, którego prokuratura upiera się na podawanie
    orzeczeń za 178a do publicznej wiadomości

    KG