  • 11. Data: 2004-03-02 18:39:22
    Temat: Re: Podanie nazy serwisu i napis NIE POLECAM!
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "Kamil K." <k...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:c21ruq$ntd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > to wstawienie napisu POLECAM na okres min 1 miesiaca. W innym wypadku
    grozi
    > mi wyciagnieciem konsekwencji prawnych itp. Moje pytanie brzmi: czy ma
    prawo
    > posunac sie do takich czynnosci oraz kazac mi umiescic napis POLECAM bez
    > nakazu sadowego. O ile mi wiadomo ten koles nie jest wlascicielem serwisu
    > (za ktorego sie podaje) a jedynie jego pracownikiem. No i zastanawiam sie
    > czy usunac napis czy tez nie. Przeciez kazdy ma prawo wyrazac swoje opinie
    > do tego jest wlasnie moja strona. Czekam na odp i ew. kontakt. moze byc

    i nie usuwaj tego wpisu bo informacje gdzie jest jaki serwis to kazdy moze
    sobie znalezc w ksiazce telefonicznej ale juz jego ocena przez klientow to
    nowa wartosc

  • 12. Data: 2004-03-02 19:00:35
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 02/03/2004 15:07, Kamil K. wrote :

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > napisal jeszcze ze moja strona ma charakter informacyjno-komercyjny wiec
    > podlegam pod paragraf o nieuczciwym zwalaczaniu konkurencji. wg niego link
    > do sklepu na mojej stronie jest wystarczajacym powodem zeby zakwalifikowac
    > moja strone jako komercyjna... napisze mi ktos jak mam kolesia splawic ? :)

    Standardowo. "Uprzejmie informuję, że sądem właściwym ze względu na
    miejsce mojego zamieszkania jest Sąd Rejonowy w <wstaw nazwę miasta>.
    Dalszą korespondencję proszę kierować, listami poleconymi, na mój adres
    kontaktowy." ;-)
    Amerykanie mówią w takiej sytuacji "So sue me!"

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Fear not those who argue but those who dodge. (Marie Ebner von

  • 13. Data: 2004-03-02 19:54:26
    Od: "Kamil K." <k...@W...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    nie qmam :)

  • 14. Data: 2004-03-02 21:32:32
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 02/03/2004 20:54, Kamil K. wrote :
    > Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > nie qmam :)

    "So sue me!" == no to pozwij mnie.
    Chodziło mi o to, żeby stanowczo, lecz uprzejmie, odmówić dalszej
    dyskusji sugerując zwrócenie się adwersarza na drogę sądową.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is not worth an intelligent man's time to be in the majority. By