eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta - zagubienie paczki › Poczta - zagubienie paczki
  • Data: 2003-02-28 23:56:33
    Temat: Poczta - zagubienie paczki
    Od: "MikeXex" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich grupowiczow ;)

    W ciagu ostatnich kilku tygodni wyslalem sporo paczek - Poczta Polska
    ktora doprowadzial do zagubienia jednej z nich - paczka nie byla
    ubezpieczona
    niemniej jednak miala wartosc (260zl + szkoty przesylki) moge to udowodnic
    tym iz osoba (klient) zamawiajacy "ta paczuszke" przedplacil mi wymieniana
    kwote na konto. Teraz poczta stara sie mymigac od oddania pelnej kwoty
    a jedynie ok 90zl (??). Moja firma nie dosc ze zostala narazona na straty
    to na dodatek stracila "dobre imie" gdyz towar nie doszedl "na czas" do
    klienta
    no i musialem wyslac kolejna paczke - czy mam jakies podstawy by zadac
    pelnej kwoty w przypadku gdy paczka nie nie byla ubezpieczona ?

    Czy moge pozwac cywilnie (prosze mnie poprawic jesli cos zle pisze) osobe
    (listonosza) ktory doprowadzil do zagubienia tej paczki czy "doczepic" sie
    do calej poczty ? no i czy mam jakies szanse na odzyskanie swoich pieniedzy
    ?

    --
    pozdrawiam:
    <= MikeXex => M...@w...pl gg: 877080; gg praca:1188517


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1