eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta polska - zaginiona przesyłka › Poczta polska - zaginiona przesyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Daniel" <d...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Poczta polska - zaginiona przesyłka
    Date: Fri, 3 Feb 2006 15:45:01 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 11
    Message-ID: <drvq9l$1pm4$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.94.203.10
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1138977909 59076 195.94.203.10 (3 Feb 2006 14:45:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Feb 2006 14:45:09 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:363942
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Sprzedałem przez allegro urządzenie - przenośny GPS o wartości około 500 zł,
    który wysłałem pocztą, przesyłką poleconą z priorytetem. Jak możnaby się
    domyślać przesyłka nie dotarła do adresata. Po rozpatrzeniu reklamacji
    przyznali, że ich wina i że przyznają mi ustawowe odszkodowanie w wysokości
    110 zł. Dostałem awizo, ale nie odebrałem pieniędzy i planuję się odwoływać,
    aby wyegzekwować pełną kwotę.
    Teraz moje pytanie, czy ktoś miał podoby przypadek ? Co napisać w odwołaniu,
    aby wyegzekwować odszkodowanie w pełnej wysokości ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1