  • 21. Data: 2005-11-06 11:20:52
    Temat: Re: [Poczta Polska] Pomyłka w adresie listu poleconego
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dkj7el$pgb$1@inews.gazeta.pl...
    > Oj nie masz refleksu chłopie ... nie masz ...
    > <dkj22o$2ns$1@inews.gazeta.pl>

    Ale co ma do rzeczy, kto i jak się podpisał?
    Ja nadal nie rozumiem, co ma jakiś główny urząd pocztowy
    do tego. Ale chyba się nie dowiem.

    --
    Piotr

  • 22. Data: 2005-11-06 12:48:36
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Mój problem wyglada tak- ojciec wysłał do mnie list polecony. Po paru
    dniach
    > okazało się, że pomylił się wypełniając adres i list trafił do sąsiada
    kilka
    > klatek obok. Na poczcie powiedzieli mi, że przesyłka została dostarczona

    Jak dla mnie to problem nadawcy. Ty nie masz tu nic do gadania. Nadawcy od
    Ciebie nie nalzey sie nawet zlotowka i musi dochodzic sam o odzyskanie tego
    przedmiotu (choc to chyba niewykonalne). Gorzej jeszcze jak to ty mu taki
    adres podales i wyslal na jaki chciales. Wtedy to juz niezly galimatias :)

    Fantom

  • 23. Data: 2005-11-06 13:09:29
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 06 Nov 2005 04:22:15 +0100, *JFK*
    <news:pan.2005.11.06.03.22.14.994979@gmail.com> napisał(a):

    > Tu juz chyba nieco przesadziles.
    > Poczta doreczyla z tego co zrozumialem pod prawidlowy adres. Pomylil sie
    > nadawca.

    Nie szkodzi. Uczciwy sąsiad widząc dla kogo i od kogo jest ta przesyłka
    powinien ją zwrócić albo na pocztę, albo sąsiadowi.
    Moim zdaniem prawo go nie chroni.

    --
    Kaja

  • 24. Data: 2005-11-06 13:26:53
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 6 Nov 2005 13:48:36 +0100, *Fantom*
    <news:dkku0d$rhp$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

    > adres podales i wyslal na jaki chciales. Wtedy to juz niezly galimatias :)

    Listonosz powinien wziąć dowód osobisty od tego nieuczciwego odbiorcy i
    spisać numer jego dowodu. Zresztą od razu by się chyba pokapował, że
    nazwisko zupełnie inne niż odbiorcy na przesyłce.

    --
    Kaja

  • 25. Data: 2005-11-06 13:34:53
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jesli ktos otwiera drzwi, to jest domniemanie, że jest domownikiem chociażby.
    JaC

  • 26. Data: 2005-11-06 13:59:07
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    666 <j...@i...pl> napisał(a):

    > Jesli ktos otwiera drzwi, to jest domniemanie, że jest domownikiem chociażby.

    polecony jest na okreslone nazwisko, a nie na "dom".
    Procz spisania numeru dowodu, Kaja ma racje.

    P.

  • 27. Data: 2005-11-06 23:34:34
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sun, 06 Nov 2005 14:09:29 +0100, Kaja napisał(a):

    > Nie szkodzi. Uczciwy sąsiad widząc dla kogo i od kogo jest ta przesyłka
    > powinien ją zwrócić albo na pocztę, albo sąsiadowi. Moim zdaniem
    > prawo go nie chroni.
    Alez ja nie wnikam zuplenie w sasiada. Bronie jedynie listonosza ktory
    moim zdaniem popelnil tak minimalna pomylke (nie zapytal o konkretna osobe
    w mieszkaniu tylko z gory zalozyl ze rozmawia z krewnym/domownikiem)
    ze nie powinien byc odpowiedzialny za sprawe.
    Sasiad oczywiscie postepuje karygodnie ale ja sie do tego zupelnie nie
    odnosilem.
    --
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna: