  • 61. Data: 2023-10-26 23:15:50
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 17:01, J.F pisze:

    > przy czym faceci w kieckach tez sie zdarzają.

    Zdarzają.

    > Ale z opisu wynika, ze zwrócil
    > https://przegladsportowy.onet.pl/koszykowka/basket-l
    iga-kobiet/ochroniarz-z-gdanska-mial-wziac-amerykank
    e-za-mezczyzne-kuriozum/zkyks65
    > I ze odpowiedziała, a sytuacja i tak sie rozwinęła.
    > Jedyne podejrzenie mam co do języków obcych, bo po polsku to ona chyba
    > nie mówi.

    To nadal nie powód do bicia. Nawet, jakby tam faktycznie był facet.

    > Chyba tak, a juz opis początku tak sugeruje.
    > Na czole tatuować :-)
    > https://www.gov.pl/web/po-gdansk/serwis-rzecznika-pr
    asowego
    > Ze tak złośliwie sparafrazuję:
    > zdarzenie miało miejsce 18 października, prokurator prawie tydzien
    > usiłował ukryc pobicie, ale mu dziennikarze nie pozwolili :-)

    Dziennie w powiecie mamy kilkanaście przestępstw. W ramach zmowy
    większość z nich jest ukrywana przed opinią publiczną :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 62. Data: 2023-10-26 23:18:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 17:49, Kviat pisze:
    > A ty jak zwykle. Chlapniesz jakimś debilizmem, a potem nie nadążasz za
    > własnymi myślami.
    > Skoro to jedyny powód, to po chuj doradzasz ubieranie kiecki?

    Jakby była w sukience, to szanse na pomyłkę by były mniejsze. Rozumiem,
    że może chodzić w spodniach, ale czasem trzeba się ugiąć, by zwyciężyć :-)

    > LOL
    > Napisał fachowiec od eksplojdów...
    > Niech następnym razem ubierze koszulkę ulubionego zespołu piłkarskiego
    > tego ochroniarza z napisem "jestem białą heteroseksualną katoliczką".
    > Wystarczająco bardziej konstruktywnie od kiecki?

    Nie, bo może uznać, że to facet.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 63. Data: 2023-10-26 23:23:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 19:29, J.F pisze:
    > A jeśli ma pilnować przed wejsciem, to co zrobić, aby się nie pomylił?

    Uważam, że uniknąć takich pomyłek się nie da. Można jedyne zmniejszyć
    prawdopodobieństwo - przykładowo poprzez ubranie kiecki. Ale to kwestia
    poboczna i humorystyczna. Jeszcze raz podkreślę, ze jego pomyłka tu
    problemem nie jest. Problemem jest pobicie. Bo gdyby się pomylił, ujął
    tę osobę i przekazał Policji, to Policja by sprawdziła paszport i co
    najwyżej byśmy się pośmiali.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 64. Data: 2023-10-26 23:35:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 17:01, J.F pisze:
    > Jedyne podejrzenie mam co do języków obcych, bo po polsku to ona chyba
    > nie mówi.

    To mnie do głowy przyszedł jeszcze jeden scenariusz. Ochroniarz zauważył
    wchodzącego do damskiej ubikacji mężczyznę. Wszedł więc za nim i zaczął
    domagać się wyjścia. Kobieta weszła do ubikacji i po chwili wszedł za
    nią osiłek coś mówiący w nieznanym języku. Może nawet ją łapał za ramię,
    czy rękę, bo chciał wyprowadzić albo obezwładnić. Uznała, że ją chce
    zgwałcić i rzuciła się na niego. Ochroniarz nie rozumiejąc kontekstu
    uderzył. Do tego nie pasuje mi kopanie na ziemi, ale nie możemy
    wykluczyć, że to akurat ktoś dołożył. I mieli byśmy nawet "legitne"
    użycie ŚPB - odpierając napaść miał prawo uderzyć.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-10-27 00:36:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro zabezpieczono obydwa pojazdy, to Policja te szczegóły znała od
    > początku, tylko dziennikarze się obrazili, że nie wiedzieli.

    Dziennikarze tez wiedzieli i pytali wprost policjantów czemu nie ma BMW
    w ich komunikacie,

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2023-10-27 02:09:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-26, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale potem bedziesz mial narzekania na podglądanie i gwałty w
    > damskich toaletach.

    Z materiału, który podlinkowałeś wynikało, że ona stała razem z innymi
    babkami w kolejce. Co prawda nie zrozumiałem gdzie była ta kolejka, ale
    jesli stała z innymi, i inni/e w okół uświadamialy ochraniarza, że to
    kobieta, to jakby miała akceptacje kobiet w tym odwaznym przedsięwzieciu
    oddania moczu lub nawet, powiedzmy to odwaznie, kupy, w damskiej
    ubikacji. Innymi słowy, nadal wygląda, że coś tam było nie halo, a
    tłumaczenie, że myslał, iz mężczyzna, się wspomnianej i innych kup nie
    trzyma.

    Z drugiej strony, jak to jakiś maczo, a o takich w ochronie klubów
    pewnie nie trudno, to w końcu co głupie baby wiedzą i trzeba je chronić
    przed samymi sobie.

    > I to kto - imigranci z Afryki, przebrani w damskie ciuchy ....

    A chocby i jak papież, to widać babkom nie przeszkadzało.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2023-10-27 10:30:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 26 Oct 2023 23:35:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To mnie do głowy przyszedł jeszcze jeden scenariusz.

    Odór śniętych ryb zdecydowanie negatywnie wpływa na mózg.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 68. Data: 2023-10-27 12:44:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 23:35:07 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > czy rękę, bo chciał wyprowadzić albo obezwładnić. Uznała, że ją chce
    > zgwałcić i rzuciła się na niego. Ochroniarz nie rozumiejąc kontekstu

    Opis jest jednak inny - ze to sie zaczeło jeszcze w kolejce przed
    toaletą, ale kto tam wie, co pismaki napisały dobrze ...

    > uderzył. Do tego nie pasuje mi kopanie na ziemi, ale nie możemy
    > wykluczyć, że to akurat ktoś dołożył. I mieli byśmy nawet "legitne"
    > użycie ŚPB - odpierając napaść miał prawo uderzyć.

    J.

  • 69. Data: 2023-10-27 13:32:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Oct 2023 00:09:36 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > jesli stała z innymi, i inni/e w okół uświadamialy ochraniarza, że to
    > kobieta, to jakby miała akceptacje kobiet w tym odwaznym przedsięwzieciu

    Tym razem była kolejka i akceptacja, a innym razem moze nie być
    kolejki, a ochroniarz bedzie bardzo tolerancyjny ... i w ogole nie
    bedzie pilnował toalety, bo po co ..

    > A chocby i jak papież, to widać babkom nie przeszkadzało.

    No ale jak sie dowiedzą, ze tak można ...

    J.

  • 70. Data: 2023-10-27 15:47:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 00:36, Shrek pisze:
    > Dziennikarze tez wiedzieli i pytali wprost policjantów czemu nie ma BMW
    > w ich komunikacie,
    Po co pytali, skoro wiedzieli?
    --
    (~) Robert Tomasik