  • 51. Data: 2023-10-26 19:32:32
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 00:16:25 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nie głosować na skrajną prawicę i populistów. Założe się, że motywem nie
    > było wyłącznie wzięcie tej kobiety za mężczyznę, a przekoannie, że jest
    > to ktoś po linii lgbt. Inaczej by odpuścił jesli mu kilka osób mówiło,
    > że to kobieta. No chyba, że był kompletnie naprany, ale raczej nie był.

    No ale potem bedziesz mial narzekania na podglądanie i gwałty w
    damskich toaletach.

    I to kto - imigranci z Afryki, przebrani w damskie ciuchy ....

    J.

  • 52. Data: 2023-10-26 19:35:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Oct 2023 19:44:22 +0200, Shrek wrote:

    > "Nie znamy więcej szczegółów, dlaczego tak to się skończyło. "
    > Istotne to co przecinki - nie znają motywu.

    Po prostu jak to pismaki - robią z igły widły i wyolbrzymiają
    te szczegóły, co to je znają :-)
    A i tez nie wiadomo czy dobrze, bo widać dochodzą nowe ..

    J.

  • 53. Data: 2023-10-26 19:38:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 19:35, J.F pisze:

    > Po prostu jak to pismaki - robią z igły widły i wyolbrzymiają
    > te szczegóły, co to je znają :-)

    Dość dużo szczegółów znają. Natomiast robert nie zrozumiał zdania z
    przecinkiem i chciał się przypierdolić tradyjnie do pismaków.
    Zapominając że policja nie znała takich szczegółów jak że w zderzenia
    pojazdów wzięły udział dwa pojazdy... a nie jeden.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-10-26 19:39:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 19:30, J.F pisze:

    > A to znów zależy jak wygląda.
    > Moze na kobietę, a moze na transa i wpierdol mu sie należy :-)

    Ale za bycie transem wpierdol się nie należy. A za włażenie transem do
    damskiego kibla to tak samo jak każdemu chłopu, więc też nie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2023-10-26 20:12:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 19:39:45 +0200, Shrek wrote:

    > Ale za bycie transem wpierdol się nie należy. A za włażenie transem do
    > damskiego kibla to tak samo jak każdemu chłopu, więc też nie:P

    Baby chyba jakos inaczej myślą.

    A jak baby same wpierdolą, albo ochroniarzy zawołają?

    J.

  • 56. Data: 2023-10-26 20:40:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 20:12, J.F pisze:

    > Baby chyba jakos inaczej myślą.
    >
    > A jak baby same wpierdolą, albo ochroniarzy zawołają?

    To będą transfobami!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2023-10-26 20:42:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2023 o 19:29, J.F pisze:

    > No ale jaka konkluzja?
    >
    > Ma ochroniarz pilnować, zeby mężczyzni nie wchodzili do damskiej
    > toalety, czy zostawmy tą decyzję wchodzącym?

    Czego znowu nie rozumiesz?
    Ma użyć mózgu.
    Zdarzyło się kilka razy w życiu, że w knajpie toaleta męska była zajęta,
    to skorzystałem z damskiej. Świat się od tego nie zawalił.

    > A jeśli ma pilnować przed wejsciem, to co zrobić, aby się nie pomylił?

    Zatrudnić kogoś z IQ większym od ameby.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 58. Data: 2023-10-26 20:59:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 20:42:20 +0200, Kviat wrote:

    > Czego znowu nie rozumiesz?
    > Ma użyć mózgu.
    > Zdarzyło się kilka razy w życiu, że w knajpie toaleta męska była zajęta,
    > to skorzystałem z damskiej. Świat się od tego nie zawalił.

    Jak takie "po jednym stanowisku", to sie nie zawalil,
    a jak troche wiecej, w dodatku z kolejką bab ?

  • 59. Data: 2023-10-26 22:59:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2023 o 20:59, J.F pisze:

    > Jak takie "po jednym stanowisku", to sie nie zawalil,
    > a jak troche wiecej, w dodatku z kolejką bab ?

    To wtedy trzeba ubrać kieckę, żeby uratować świat przed zawaleniem.

    Masz umysł pięciolatka?
    Zmieniłem zdanie. To nie było pytanie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 60. Data: 2023-10-26 23:11:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 19:38, Shrek pisze:
> [...]
    > Zapominając że policja nie znała takich szczegółów jak że w zderzenia
    > pojazdów wzięły udział dwa pojazdy... a nie jeden.
    Skoro zabezpieczono obydwa pojazdy, to Policja te szczegóły znała od
    początku, tylko dziennikarze się obrazili, że nie wiedzieli.
    --
    (~) Robert Tomasik