  • Data: 2005-06-04 18:00:10
    Temat: PoMoCy
    Od: "J" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Piszę tutaj po raz pierwszy gdyż mam mały (dla mnie ogromny) problemik.
    Otóż: Mam 17lat. Od wielu lat mieszkam na jednym z większych Łódzkich
    osiedli. Od jakiegoś dłuższego czasu "prześladuje" mnie pewien chłopak (On
    ma 22lata). Ten człowiek wie o mnie wszystko (gdzie mieszkam, gdzie chodzę
    do szkoły, jakie mam oceny, co się aktualnie dzieje u mnie w rodzinie... no
    poprostu wszystko). Zna numery do moich przyjaciół, do których (zauważyłam)
    ostatnio zaczął wydzwaniać. Wie co i kiedy robię. Ostatnio 3min po odłożeniu
    słuchawki zadzwonił do mnie i wypytywał o rozmowę, którą właśnie odbyłam
    (znał świetnie jej szczegóły). Wiem, że to trochę po paranoje podchodzi, ale
    ja się naprawdę boję i nie wiem co mam robić. Dlatego mam tutaj pytanie do
    Was drodzy grupowicze: czy jest na to może jakiś paragraf w kodeksie karnym
    (cywilnym)? Co powinnam robić? (Chciałam to zgłosić na policji ale nie wiem
    co mówić:()

    Pomóżcie proszę