  • Data: 2004-10-29 07:43:18
    Temat: Po co mi OC ??
    Od: "SyKmie" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakis czas temu mialem stluczke (samochodem oczywiscie).
    Na zielonej strzalce, podczas skretu w prawo wjechalem w samochod mnie
    poprzedzajacy. Przyjalem wine na siebie, bo wiem, ze w takich wypadkach
    nie ma co nawet dyskutowac z policja. Moje uszkodzenia byly dosyc
    znaczne natomiast tamtym samochodzie byl lekko uszkodzony zderzak
    (samochod mial hak na ktorym sie zawiesilem). Otrzymalem po jakims
    czasie pismo od poszkodowanego wzywajace mnie do zaplaty za szkode,
    ktora wyrzadzilem w jego aucie z wlasnej kieszeni poniewaz
    ubezpieczyciel odmowil mu wyplaty odszkodowania poniewaz wartosc szkody
    nie przekroczyla 50% najnizszego wynagrodzenia.
    Mam w zwiazku z tym pytanie. Czy sluszne jest jego postepowanie, to
    znaczy czy to do mnie powinien zwracac sie z rzadaniem zwrotu kosztow
    naprawy, czy tez adresatem jego pisma powien byc moj ubezpieczyciel
    (moje auto ma pelen pakiet ubezpieczen)? Jesli ja powinienem mu zwrocic
    kase, to dlaczego, przeciez mam ubezpieczenie ??

    pozdrawiam
    Sylwek