  • Data: 2005-03-01 15:55:33
    Temat: Po 6 miesiacach od reklamacji dostałem faktury z TPSY
    Od: "olo" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W maju złożyłem reklamacje na niedostarczanie i nieobciążanienie mnie
    fakturami VAT przez TP S.A.za ostatnie pół roku.
    W zeszłym tygodniu dostałem fakturę za cały 2004r. Nie jestem w stanie nawet
    sprawdzić rzetelności zestawienia.

    Po jakim czasie od złożonej reklamacji muszą udzielić odpowiedzi?
    Na jakiej podstwie mogę uznać moją reklamację za uwzględnioną?

    Pozdrowienia
    Sławek