  • 41. Data: 2009-02-28 22:15:42
    Temat: Re: "Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Uważam, że nie masz racji. Gość po prostu lubi jasne sytuacje i za to go
    > cenię.

    Jak dla mnie to nie jest rozjaśnianie sytuacji, tylko donosicielstwo z
    nudów - w końcu jaką krzywdę i komu robi ktoś sprzedając taką płytkę
    wbrew napisom?

    Jeszcze rozumiem, jakby to były nielegalne kopie - no to jasna sprawa,
    wręcz powinien poinformować, że taki jeden handluje kradzionym.

    Ale w tym przypadku?

  • 42. Data: 2009-02-28 23:27:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Jak dla mnie to nie jest rozjaśnianie sytuacji, tylko donosicielstwo z
    > nudów - w końcu jaką krzywdę i komu robi ktoś sprzedając taką płytkę
    > wbrew napisom?

    Jeśli wcześniej ukradł tą płytkę temu, komu teraz sprzedaje, to już wiesz
    jaką krzywdę i komu.

  • 43. Data: 2009-03-01 00:01:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:elpo76-il.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]
    > Jeszcze rozumiem, jakby to były nielegalne kopie - no to jasna sprawa,
    > wręcz powinien poinformować, że taki jeden handluje kradzionym.

    Uważam, że proceder wbrew pozorom jest szkodliwy społecznie. Po pierwsze
    wydawnictwo spada sprzedawalności normalnych numerów, no bo w nich nie ma
    płyt. Nie ma, bo być nie może, albowiem ich ilość jest jednakowa z ilością
    gazet. Po drugie spada renoma takiego wydawnictwa. jak ktoś nie może
    przykładowo ENTER-a dostać z płytami, to się przerzuci na CHIP-a. Po
    trzecie zakładając, że rzeczone płyty pochodzą ze zwrotów, to sklep ma je
    za darmo, a zarabia na tym. To, ze zarabia już mnie mniej bulwersuje, ale
    najpewniej nie dzieli się zarobkiem z wydawnictwem, a to już jest
    nieuczciwe, bo wydawnictwo poniosło koszty wytworzenia tej płyty.

    Z drugiej strony mail do wydawnictwa wszystko elegancko załatwia. jeśli te
    płyty są ze zwrotów do wydawnictwa i to oni wpuścili je wtórnie w obieg, to
    po prostu odpiszą twórcy wątku i sprawa będzie załatwiona. jeśli uznają za
    słuszne i wskazane przedsięwzięcie jakiś kroków w celu ochrony swoich
    interesów, to też ich prawo przecież.

  • 44. Data: 2009-03-01 22:27:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jeszcze rozumiem, jakby to były nielegalne kopie - no to jasna sprawa,
    > wręcz powinien poinformować, że taki jeden handluje kradzionym.
    > Ale w tym przypadku?

    Wyjaśnię - "kapusiostwo" wynikło z tego tytułu, że wśród płyt
    "na sprzedaż" była *ta płyta*, która w automagiczny sposób
    jakieś 6 miesięcy temu znikła z każdego egzemplarza w tym
    hipermarkecie ... moje wku*wienie po prostu sięgło zenitu.
    Człowiek se chce drużynę A skompletować, i hiper poszkodowany,
    bo gazety przyszły zdekompletowane .... a nagle dekompletator
    złapał wyrzuty sumienia i oddał je sprzedawcy ???
    600

  • 45. Data: 2009-03-02 10:53:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Wyjaśnię - "kapusiostwo" wynikło z tego tytułu, że wśród płyt "na
    > sprzedaż" była *ta płyta*, która w automagiczny sposób jakieś 6 miesięcy
    > temu znikła z każdego egzemplarza w tym hipermarkecie ... moje

    Aaaaa, to przepraszam.

  • 46. Data: 2009-03-02 10:57:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > ma płyt. Nie ma, bo być nie może, albowiem ich ilość jest jednakowa z
    > ilością gazet. Po drugie spada renoma takiego wydawnictwa. jak ktoś nie

    Sorki, przegapiłem informację, że najpierw ktoś te płyty z gazet
    powyjmował i ukrył, a potem sprzedawał (chyba po zrobieniu zwrotów
    "zdekompletowanych" gazet do wydawcy?)

    Mi chodziło o "recykling" płytek z już kupionych gazet.

  • 47. Data: 2009-03-06 11:01:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Wczoraj wysłałem. I równocześnie poszedł post na psp ;)

    Do dziś brak odpowiedzi ;/
    6008

  • 48. Data: 2009-03-06 15:24:38
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał:
    > Do dziś brak odpowiedzi ;/

    i jaki z tego morał?:O)

  • 49. Data: 2009-03-06 23:57:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    gargamel pisze:

    > i jaki z tego morał?:O)

    KRAść !

    No i taki, że żal, że miałem na sobie stringi ;P
    6008

  • 50. Data: 2009-03-07 16:09:07
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    > KRAść ! No i taki, że żal, że miałem na sobie stringi ;P

    a mi coś takiego przyszło do głowy: wpadasz do sklepu z gazetą i paragonem
    na nią, podchodzisz do pułki, bierzesz płytę i wkładasz do gazety:O)
    jak coś sie będą złościć, to wołąsz policję i pokazujesz ze to twoja gazeta
    i płyta bo masz na nią paragon:O)