  • 31. Data: 2009-02-28 12:17:27
    Temat: Re: "Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Feb 2009, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Tak na poważnie kupiłem se jedną, i wziąłem na nią osobny rachunek by móc
    > pobić pianę na psp. Wkurzyło mnie to, że kod z ceną naklejono tak by zakleić
    > tekst, że płyty nie można sprzedawać ...

    O, to może być okazja do jakiegoś flejma.

    Przecież to jest ewidentnie oszustwo - "wada ukryta". Prawna.
    Celowo wprowadzona przez naklejającego kod.

    > Tylko tyle ? ... szkoda ;/ ;) A chciałem z tym rachunkiem powojować ;)

    To podsuwam "pomysła" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2009-02-28 12:49:29
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0902281315490.3624@quad>:

    > On Sat, 28 Feb 2009, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Przecież to jest ewidentnie oszustwo - "wada ukryta". Prawna.
    > Celowo wprowadzona przez naklejającego kod.

    Mam znajomego, który trudni się naklejaniem i wielokrotnie dostawał
    zlecenia, żeby naklejkę umieścić dokładnie w określonym przez
    zamawiającego miejscu.

    Ba, zlecenie było łączone -- rozpakować gazetę z folii, oddzielić od
    niej płytę, nakleić naklejkę z ceną i kodem paskowym na płytę,
    zapakować w folię, dostarczyć do punktu wskazanego...

    Gdybyś chciał wiedzieć, kto zlecał... [1]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 33. Data: 2009-02-28 12:57:25
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 28-02-2009 o 10:31:02 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Tak na poważnie kupiłem se jedną, i wziąłem na nią osobny rachunek by
    > móc pobić pianę na psp. Wkurzyło mnie to, że kod z ceną naklejono tak by
    > zakleić tekst, że płyty nie można sprzedawać ... i to, że wcześniej
    > gazety z płytą w *tym* sklepie nie dało się w żaden sposób nabyć (nie
    > było w punkcie obsługi również)

    A sprawdziles skad oni mieli te plytki? Przeciez je kasujac ulegaja
    zaksiegowaniu.
    Taki market to nie facet z bazaru, ktory nie musi udokumentowac
    pochodzenia swojego towaru.
    Wg mnie to po prostu plyty ze niesprzedanych zwrotow. Wydawnictwo po
    prostu je
    odsprzedalo dalej aby ograniczyc straty. Aby nie podnosic ceny nie
    wymieniono opakowan,
    tylko zalepili cena napis.

    leon

  • 34. Data: 2009-02-28 13:31:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tylko tyle ? ... szkoda ;/ ;) A chciałem z tym rachunkiem powojować ;)

    I wojuj.
    Wcześniej świadomie Cię okradziono z płyty, a potem Twoją płytę sprzedano.
    To jest paserstwo.

    Rachunku na te płyty na 100% nie mają.

  • 35. Data: 2009-02-28 14:11:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prostu je
    > odsprzedalo dalej aby ograniczyc straty. Aby nie podnosic ceny nie

    To wielce prawdopodobne. Należało by po prostu wysłać mail z informację do
    wydawnictwa. Czy będą ścigać i w jakim trybie, to już ich sprawa.

  • 36. Data: 2009-02-28 17:54:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > To wielce prawdopodobne. Należało by po prostu wysłać mail z informację
    > do wydawnictwa. Czy będą ścigać i w jakim trybie, to już ich sprawa.

    Wczoraj wysłałem. I równocześnie poszedł post na psp ;)
    6008

  • 37. Data: 2009-02-28 19:46:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Wczoraj wysłałem. I równocześnie poszedł post na psp ;)

    Kapuś.

  • 38. Data: 2009-02-28 19:48:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości news:go9cg2$10f$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > Moim zdaniem co najwyżej grozi proces cywilny o naruszenie praw
    > autorskich, a i to cienkie to okrutnie.

    Naruszenie praw autorskich? A nie najwyżej złamanie umowy
    cywilno-prawnej na sprzedaż wiązaną? (która sama w sobie jest w spisie
    klauzul niedozwolonych...)

  • 39. Data: 2009-02-28 20:14:19
    Od: "h" <h...@h...he>

    wiadomości news:7ugo76-gsv.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Kapuś.

    Ongiś mówiono TW
    Teraz kapuś to praworządny obywatel
    Punkt siedzenia zmienia punkt widzenia.

  • 40. Data: 2009-02-28 20:34:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:7ugo76-gsv.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Kapuś.

    Uważam, że nie masz racji. Gość po prostu lubi jasne sytuacje i za to go
    cenię.