  • 11. Data: 2005-06-24 07:20:38
    Temat: Re: Plus, Polkomtel, rozwiazanie umowy i problemy
    Od: "Kolec" <k...@4...art.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-6CDD86.23032423062005@gigaeth-gw
    .news.tpi.pl...

    > UOKiK juz sie wypowiedzial. A w URTiP to do kogo? I do kogo w PIHu i
    > dlaczego?

    UOKiK nieoficjalne już ma swoje zdanie ...oficjalnie musimy jeszcze
    poczekać!

    Oczywiście mimo iż Polkomtel wie jakie jest moje stanowisko ( zapłacę pod
    warunkiem korzystnego dla Polkomtela wyroku sądowego) co plus zaproponawał
    korzystne warunki spłat kary za zerwanie umowy ( biedni maja jeszcze
    nadzieje ze naciagnął pare osób)
    pozdrawiam
    Jacek

  • 12. Data: 2005-06-24 23:00:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2005 09:20:38 +0200, Kolec wrote:
> [...]
    >warunkiem korzystnego dla Polkomtela wyroku sądowego) co plus zaproponawał
    >korzystne warunki spłat kary za zerwanie umowy ( biedni maja jeszcze

    Bylo pojsc na ugode - zaproponowaz ze bardzo chcetnie zaplacisz np 3
    raty po 1 zl :-)

    J.

  • 13. Data: 2005-06-25 13:47:48
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    "J.F." napisał(a):

    > On Thu, 23 Jun 2005 14:19:17 +0200,
    >
    > Wlasciwe organy to chyba URTIP, UOKiK i ewentualnie PIH.
    >
    > J.

    Jesli sam nie dajesz rady - polecam wsparcie ze strony www.teleprawo.pl
    pzdr
    A.

  • 14. Data: 2005-06-25 18:42:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d9fje7$5e5$1@korweta.task.gda.pl>,
    "abdys" <a...@o...beztego.pl> wrote:

    > http://www.urtip.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Menu02
    &news_cat_id=146&layout=1

    O, dzieki. Ale w moim przypadku - DG - chyba odpada...

    > federacje konsumentow jeszcze pozostaja... poza UOKIK

    Znam opinie zarowno Federacji jak i UOKiK.
    Niestety w moim przypadku umowa byla zarejestrowana 'na firme' (DG),
    wiec ww nic wiecej juz nie oga dla mnie zrobic.

    > Czekaj na ruch Polkomtela ;) moze nigdy nie nastapic ;)

    Owszem, ale obawiam sie, ze moga to sadzic zaocznie (slyszalem, ze
    istnieje cos takiego).

    > Na razie zasypalem ich pismami-
    [ciach]
    Mnie to jakos nie bawi.
    Fakt, rozmowa jak ges z prosieciem. Pamietam, jak na moje pierwsze pisma
    odpowiadali zupelnie nie na temat. Wiec zgodnie z radami tutaj -
    zignorowalem...

    TA

  • 15. Data: 2005-06-26 13:52:39
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > Owszem, ale obawiam sie, ze moga to sadzic zaocznie (slyszalem, ze
    > istnieje cos takiego).

    Można to nazwać i zaocznie...
    Jeśli zdecydują się wystąpić z pozwem, to prawdopodobnie dostaniesz
    nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym i będziesz miał 14 dni na
    wniesienie sprzeciwu. Jeśli to zrobisz prawidłowo i w terminie, sprawa
    zostanie rozpoznana na rozprawie.
    A jeśli nie chcesz czekać - możesz wystąpić do sądu o ustalenie, że
    należność nie istnieje. Tylko po co?

    KG

  • 16. Data: 2005-06-26 18:51:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d9mbkv$rlt$1@news.onet.pl>, kam <X#k...@w...pl#X> wrote:

> [...]
    > nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym i będziesz miał 14 dni na
    > wniesienie sprzeciwu. Jeśli to zrobisz prawidłowo i w terminie, sprawa

    Hm, wlasnie...

    :-(
    > A jeśli nie chcesz czekać - możesz wystąpić do sądu o ustalenie, że
    > należność nie istnieje. Tylko po co?

    Bo skoro to 2 tygodnie - to krotko.
    A nuz bede gdzies poza domem... To termin niebezpiecznie sie skraca...

    TA

  • 17. Data: 2005-06-27 19:50:56
    Od: "abdys" <a...@o...beztego.pl>

    > Bo skoro to 2 tygodnie - to krotko.
    > A nuz bede gdzies poza domem... To termin niebezpiecznie sie skraca...

    wtedy mozna wystapic o przywrocenie terminu, jezeli nie byl on terminem
    zawitym ;) przynajmniej sprobowac ;) musialbym sprawdzic...... jak to jest
    ;)

  • 18. Data: 2005-06-27 20:56:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d9pljq$1st$1@korweta.task.gda.pl>,
    "abdys" <a...@o...beztego.pl> wrote:

    > wtedy mozna wystapic o przywrocenie terminu, jezeli nie byl on terminem
    > zawitym ;) przynajmniej sprobowac ;) musialbym sprawdzic...... jak to jest
    > ;)

    Nie rozumiem. Ale sprawdz, prosze...

    TA