  • 31. Data: 2005-11-13 08:38:26
    Temat: Re: Pistolet gazowy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dl5f6g$amc$2@atlantis.news.tpi.pl>, wacek wrote:

    > to jakiś fragment z filmu fantastycznego?
    > gdyby policja była taka uczynna i legitymowałą te bandy dresów to wreszcie

    Nie wiem czy legitymują bandy dresów, ale legitymowali mojego męża,
    legitymują dość regularnie dzieci (w wieku studenckim) moich
    koleżanek. Poza tym co kilka dni widzę w metrze scenę legitymowania,
    głównie młodzieży.

    Renata

  • 32. Data: 2005-11-13 09:29:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Lincoln napisał(a):

    > Tylko, zeby zdobyc na to zezwolenie to trzeba byc prawdziwym szczesciarzem.
    > Teraz testy do zezwolenia na bron gazowa sa prawie takie same jak do broni
    > ostrej.

    Sam test niczego nie gwarantuje. Trzeba go po prostu zrobic i tyle.
    Jest to jeden z kilku wymogow.

    Natomiast samo pozwolenie na taka bron chyba duzo latwiej dostac niz na
    bron ostra.

    Teraz raczej jest problem z tym ze cyklicznie trzeba sobie robic badania
    lekarskie.

  • 33. Data: 2005-11-13 13:18:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > legitymują dość regularnie dzieci (w wieku studenckim) moich
    > koleżanek. Poza tym co kilka dni widzę w metrze scenę legitymowania,

    A mnie legitymowali (poza przypadkami, kiedy sam wzywałem policję) tylko
    dwa razy - przy okazji rutynowej kontroli drogowej.

    Nie, przepraszam - trzy razy. Raz przy źle zinterpretowanej 'pułapcje
    świetlnej' przy skręcie ze Skierniewickiej w Kasprzaka (koło
    warszawskiego Teatru na Woli) - formalnie przejechałem przejście dla
    pieszych mając czerwone.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 34. Data: 2005-11-13 14:04:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > świetlnej' przy skręcie ze Skierniewickiej w Kasprzaka (koło
    > warszawskiego Teatru na Woli) - formalnie przejechałem przejście dla

    A no bo tam w ogóle cyrki się dzieją. Są chyba trzy sygnalizatory
    ustawione co kilkanaście metrów i - co rzadko się spotyka - czerwone
    zapala się od razu na trzech, a nie stopniowo (czerwone - żółte -
    zielone, czerwone - czerwone - żółte, itp.). Sporo wypadków jest przez
    to w tamtym miejscu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2005-11-13 16:01:24
    Od: "wacek" <w...@w...pl>

    > A ty dalej bredzisz... Elektrorat piso-lepero-samoobrony w pełnej krasie.

    sam bredzisz, a ty ze sfrustrowanego elektoratu PO-kwaśniewsko-SLDowskiego?

  • 36. Data: 2005-11-16 12:56:01
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jaki masz termin wazności na pozwoleniu?
    Czy odbyłeś badania lekarskie?
    JaC

  • 37. Data: 2005-11-16 16:04:41
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie, bezpieczniej, po co niebieski ma po ryju dostać...
    JaC

  • 38. Data: 2005-11-16 22:05:50
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki masz termin wazności na pozwoleniu?
    > Czy odbyłeś badania lekarskie?
    > JaC

    witam,
    pozwolenie mam bezterminowe - obecnie badań żadnych nie robiłem, nie
    dostałem żadnego wezwania póki co. Oczywiście robiłem badania przy staraniu
    się o wydanie - internistyczne + testy psychologiczne.

    pzdr
    Mirek