  • 31. Data: 2007-01-15 15:35:09
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 13:28:29 +0100, Jasko Bartnik napisał(a):

    > - ekspert robi kopie dysku
    > - jedzie do laboratorium zrobic ekspertyze i tam po analizie powierzchni
    > dysku wychodzi, ze to juz dwunasty z rzedu uzytkownik, ktory ma te same
    > filmy z pedofilia

    Jeżeli robi kopię dysku to żadnych filmów już tam nie będzie bo zostaną
    nadpisane. A jeśli robi kopię danych to ekspertyzy powierzchni dysku nie
    będzie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 32. Data: 2007-01-15 16:38:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) napisał(a):

    > Jeżeli robi kopię dysku to żadnych filmów już tam nie będzie bo zostaną
    > nadpisane.

    Huh?

    > A jeśli robi kopię danych to ekspertyzy powierzchni dysku nie
    > będzie.

    A po co mu fizyczna powierzchnia dysku?

    Robisz kopię sektor po sektorze całości i masz wszystko.

  • 33. Data: 2007-01-15 16:47:51
    Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak>

    latet wrote:
    > Jesli przez 5 lat kradłeś jedzenie w spożywczym i jadłeś za darmo,
    > a od roku jestes "święty" i kupujesz za pieniądze, to czy myślisz,
    > że te 5 lat złodziejstwa jest Ci automatycznie odpuszczone?

    A to zależy kto ma odpuszczać ;-)
    W każdym razie się nawrócił :D

    ZauraK

  • 34. Data: 2007-01-15 17:14:10
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-01-2007 o 16:35:09 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeżeli robi kopię dysku to żadnych filmów już tam nie będzie bo zostaną
    > nadpisane. A jeśli robi kopię danych to ekspertyzy powierzchni dysku nie
    > będzie.

    To po co robic ekspertyze skoro jeszcze prosciej bedzie zapytac
    uzytkownika czy ma jakies piraty? Jak odpowie ze nie to zostawic go w
    spokoju. Po to wlasnie oryginalny nosnik jest potrzebny, zeby odzyskac to
    co ktos chcial ukryc ciut lepiej niz Jakubowska. A ta teoria z
    nadpisywaniem to bardzo ciekawa. Skad przypuszczenie, ze akurat to
    zostanie nadpisane?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 35. Data: 2007-01-15 19:51:44
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@w...pl>

    Użytkownik "kennard" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    ciach

    lub jeszcze lepiej

    policja znalazła na dysku worda, który został legalnie kupiony miesiąc temu
    i .... postawiła wlaścicielowi komputera zarzut posiadania nielegalnego
    oprogramowania, bo na tym samym komputrze znaleźli pliki worda stworzone 3
    m-ce temu :-)

  • 36. Data: 2007-01-15 21:52:38
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    Rajmund Wrotek wrote:

> [...]
    > oprogramowania, bo na tym samym komputrze znaleźli pliki worda stworzone 3

    Ktore mogly zostac przyslane przez kogos innego lub napisane np w
    OpenOffice?:>

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 37. Data: 2007-01-15 22:35:59
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Rafal M wrote:

    > Ktore mogly zostac przyslane przez kogos innego lub napisane np w
    > OpenOffice?:>

    Statystyka wykryc zlych przestepcow wzrosla. Do magazynu trafil kolejny
    komputer.

    Ten kraj jest chory.

    --
    2007

  • 38. Data: 2007-01-16 00:01:21
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    latet wrote:
    > Jesli przez 5 lat kradłeś jedzenie w spożywczym i jadłeś za darmo,
    > a od roku jestes "święty" i kupujesz za pieniądze, to czy myślisz,
    > że te 5 lat złodziejstwa jest Ci automatycznie odpuszczone?

    Jeśli kupiłeś dysk od kumpla, sformatowałeś i zainstalowałeś legalne
    oprogramowanie, to masz odpowiadać za jego piractwo?

    > latet

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 39. Data: 2007-01-16 00:04:09
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Andrzej Kłos wrote:
    > jasne, a następnego dnia wpada następna "kontrola oprogramowania",
    > robi kopię oryginału (czyli kopii) i sprawdza oryginał - czyli kopię
    > z dnia poprzedniego i, tu cytat:
    >
    > "jedzie do laboratorium zrobic ekspertyze i tam po analizie
    > powierzchni dysku wychodzi, ze to juz dwunasty z rzedu uzytkownik,
    > ktory ma te same filmy z pedofilia"
    >
    > to ja dziękuję za zostawienie mi takiej kopii

    To pokazujesz papierek, że dysk, którego używasz został Ci wypożyczony w
    ramach toczonego dochodzenia i masz spokój.

    > andy_nek

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 40. Data: 2007-01-16 00:05:02
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > A po co mu fizyczna powierzchnia dysku?

    Bo z fizycznej powierzchni można odzyskać dawno skasowane (i nawet
    nadpisane) dane.

    > Robisz kopię sektor po sektorze całości i masz wszystko.

    Wtedy się do tych danych nie dostanie :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!