  • Data: 2002-04-08 10:08:11
    Temat: Pirackie CD
    Od: "And" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako naiwniak zamówiłem w internecie od gościa płytkę CD. Sądziłem, że jest
    to płyta legalna. Na myśl mi nie przyszło, że można wystawić na stronie spis
    programów ze swoimi danymi osobowymi i zeby były to piraty.
    Dostałem przesyłkę pocztową za pobraniem i dopiero po otworzeniu przesyłki
    okazało się że jest to pirat. Zapłaciłem więc za płytę piracką piratowi
    jeszcze o tym nie wiedząc. Nie chcę więc tej płyty ale wiem, że nie odzyskam
    już pieniędzy - to jest mały problem. Natomiast gdyby pirat został złapany
    to mogę być oskarżony o nabycie pirackiego oprogramowania. Nie chcę robić
    zamieszania wokół tej sprawy ale co mogę zrobić żeby wyeliminować taką
    ewentualność. Myślę że dotyczy to nie tylko mnie.

    Andrzej