  • 1. Data: 2009-04-17 17:05:02
    Temat: [Pilne] Sprzedaz auta - Bank jako wspolwlasciciel
    Od: i...@g...com

    Czesc!

    chce sprzedac auto, w dowodzie rejestracyjnym jako wspolwlasciciel
    figuruje bank - samochod byl kupowany na kredyt.
    Dlug juz dawno splacony ale nigdy nie udalem sie do wydzialu
    komunikacji celem wykreslenia banku.
    Oczywiscie mam dokument potwierdzajacy splate calej naleznosci.
    Czy moge sprzedac samochod z niewykreslonym bankiem? Czy wystarczy jak
    przyszly wlasciciel dostanie w/w dokument (oryginal/kopia?) i nie mial
    bedzie problemu z przerejestrowaniem autka?

    Juz nie mieszkam w miejscu gdzie rejestrowalem samochod i gdyby
    okazalo sie ze trzeba dokonac korekty to musze kawal drogi nadrobic -
    bo rozumiem ze musze to zrobic w tym samym wydziale komunikacji?

    Dzieki za odpowiedzi!
    Pzdr!
    I.

  • 2. Data: 2009-04-17 17:20:14
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    i...@g...com pisze:
> [...]
    > przyszly wlasciciel dostanie w/w dokument (oryginal/kopia?) i nie mial
    > bedzie problemu z przerejestrowaniem autka?

    Tak tylko z ciekawości. Kupiłbyś taki samochód?

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 3. Data: 2009-04-17 17:29:17
    Od: "Worek" <w...@g...pl>

    Masz pewnie zastaw sadowy wiec najpierw musisz sie udac do sadu ten zastaw
    zdjac.
    Generalnie razem z dowodem rejestracyjnym najmniej 2 tygodnie czekania i
    zalatwiania

    Worek

  • 4. Data: 2009-04-17 17:31:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Worek pisze:
    > Masz pewnie zastaw sadowy wiec najpierw musisz sie udac do sadu ten zastaw
    > zdjac.

    Po co zastaw, skoro bank jest jako wspolwlasciciel ? Albo rybki
    albo cipki ;)

    6008

  • 5. Data: 2009-04-17 17:41:19
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 19:20:14 +0200, Roman Rumpel napisał(a):

    > Tak tylko z ciekawości. Kupiłbyś taki samochód?

    Ja kiedyś kupiłem - miał wpisanego współwłaściciela "AUTOTAK" - do tego
    było potwierdzenie spłaty - jak rejestrowałem to musiałem wystąpić do
    Autotaka żeby wysłał pismo do mojego WK z potwierdzeniem spłacenia auta
    (wysłali faksem :) i wystarczyło)

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 6. Data: 2009-04-17 19:50:59
    Temat: Re: Sprzedaz auta - Bank jako wspolwlasciciel
    Od: i...@g...com

    On 17 Kwi, 19:20, Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> wrote:
    > Tak tylko z ciekawości. Kupiłbyś taki samochód?
    Skoro są dokumenty potwierdzające spłatę kredytu - to dlaczego nie?
    Jeżeli ktoś będzie miał mocne opory to zawsze można wypisać
    współwłaściciela w urzędzie, pofatyguje się ;)

    Ale nadal nie jestem pewien jak to jest - w końcu kupiec będzie mógł
    przerejestrować to auto czy nie?

  • 7. Data: 2009-04-17 22:43:00
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    i...@g...com pisze:
    > Skoro są dokumenty potwierdzające spłatę kredytu - to dlaczego nie?

    Bo kupującemu naprawdę może się nie chcieć bawić w badanie kompletności
    i autentyczności takich dokumentów. W najlepszym razie zażąda
    odpowiedniej obniżki ceny.

    > Jeżeli ktoś będzie miał mocne opory to zawsze można wypisać
    > współwłaściciela w urzędzie, pofatyguje się ;)

    No to zrób to. Koszt zabawy będzie mniejszy zapewne od wspomnianej wyżej
    przeze mnie żądanej obniżki ceny.
    No chyba, ze nie zależy Ci na tej różnicy :)

    > Ale nadal nie jestem pewien jak to jest - w końcu kupiec będzie mógł
    > przerejestrować to auto czy nie?

    Będzie, po wykonaniu za Ciebie tych koniecznych czynności