  • 1. Data: 2009-04-17 16:38:00
    Temat: "przemoc w internecie"
    Od: a...@g...com

    Jak sprawa tego nowego rodzaju przestępstw jest uregulowana przez
    prawo obowiązujące w Polsce?
    Interesuje mnie tzw. "cyber-crime" czyli po polsku to chyba będzie:
    "przemoc w internecie". Chodzi o sytaucje kiedy ktoś przez kogoś
    poprzez czaty, portale społecznościowe itp. jest systematycznie
    poniżany, atakowany (ale tylko słownie przecież), niszczony w sensie
    psychicznym - i to już w krajach zachodnich jest przestępstwem...

    Właśnie w BBC usłyszałem wiadomość o tym, iż Korei Południowej
    wprowadzono ustawą prawo nakazujące podawanie pełnych i prawdziwych
    danych przy zapisywaniu się do jakichkolwiek serwisów internetowych,
    udziału w czatach, ichniejszej "naszej klasy" itp.
    a to po tym jak znana koreańska aktorka popełniła samobójstwo i jak
    śledztwo wykazało - na skutek ataków słownych poprzez internet...

  • 2. Data: 2009-04-17 17:56:35
    Temat: Re: "przemoc w internecie"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@g...com pisze:

    > a to po tym jak znana koreańska aktorka popełniła samobójstwo i jak
    > śledztwo wykazało - na skutek ataków słownych poprzez internet...

    Następnym razem zakażą kichania, bo jakaś sławna debilka się przestraszy
    kichnięcia i zawału dostanie?

  • 3. Data: 2009-04-17 18:00:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@g...com pisze:

> [...]
    > a to po tym jak znana koreańska aktorka popełniła samobójstwo i jak
    > śledztwo wykazało - na skutek ataków słownych poprzez internet...

    Oooo! Wiem! Ponieważ zdarzało się, że facet po odmowie/porzuceniu
    popełniał samobójstwo - może i to zdelegalizują? Mmmm... ;->

  • 4. Data: 2009-04-17 21:05:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik a...@g...com napisał:
    [..]
    > poniżany, atakowany (ale tylko słownie przecież), niszczony w sensie
    > psychicznym - i to już w krajach zachodnich jest przestępstwem...

    U nas też.

    Arek

  • 5. Data: 2009-04-18 11:13:19
    Od: a...@g...com

    On Apr 17, 11:05 pm, Arek <a...@e...net> wrote:

    > U nas też.

    ale pragnąłbym się dowiedzieć z mocy którego artykułu?

  • 6. Data: 2009-04-18 11:16:56
    Od: a...@g...com

    On Apr 17, 7:56 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Następnym razem zakażą kichania, bo jakaś sławna debilka się przestraszy
    > kichnięcia i zawału dostanie?

    nie rozumiem dlaczego cię to tak denerwuje? czy jesteś tak
    zatwardziałym zwolennikiem stalinowskich porządków? (chociaż...
    przeciez to Stalin wprowadził "Święto Kobiet" aka 8 marca, więc nawet
    on rozumiał takie subtelności)

  • 7. Data: 2009-04-18 22:08:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@g...com pisze:
    > On Apr 17, 7:56 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > nie rozumiem dlaczego cię to tak denerwuje? czy jesteś tak
    > zatwardziałym zwolennikiem stalinowskich porządków? (chociaż...

    Nie, za to ty jesteś zwolennikiem porządków hitlerowskich.

    *plonk* dla zakalcowatego trolla

  • 8. Data: 2009-04-19 15:59:37
    Od: a...@g...com

    On Apr 19, 12:08 am, Andrzej Lawa

    > Nie, za to ty jesteś zwolennikiem porządków hitlerowskich.
    >
    > *plonk* dla zakalcowatego trolla

    ojej! ile wściekłości... a ja jestem tutaj w tym co najwyżej
    neutralny, po prostu tylko spytałem...