  • 141. Data: 2005-03-17 13:17:34
    Temat: Re: Pieski
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    fv napisał(a):

    > Wystarczy żeby to był 1 na 10. Mam prawo sobie nie życzyć. A, za
    > przeproszeniem, psim obowiązkiem właściciela jest mi taki komfort
    > zapewnić. A jak się nie podoba, to niech pieska nie trzyma.

    twoje prawo, ale w takim razie nie przedstawiaj marginalnego zjawiska
    jako cos powszechnego

    > PS: czytając tą dyskusję, jestem coraz bardziej przekonany do pomysłu
    > usypiania właścicieli a nie psów. Okazuje się, że jednak z ludźmi
    > jest większy problem niż ze zwierzętami. Może być więzienie zamiast
    > usypiania. Mogą być dotkliwe kary finansowe... Niestety zdecydowana
    > większość obrońców "piesków" musi bardzo dotkliwie odczuć na sobie
    > konsekwencje swojej nieodpowiedzialności. Skoro nie da się wam tego
    > wytłumaczyć, trzeba wymusić.

    kazdy ma cos co go denerwuje, mnie denerwuja wszechobecne krzyze i inne
    symbole kultu religijnego, konstytucja gwarantuje mi wolnosc, a potem
    ktos podpisuje konkordat itd itp

    takie zycie niestety

  • 142. Data: 2005-03-17 13:18:50
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    ekolog napisał(a):
    > Tak się zastanawiam jaką rolę pełni pies w ekosystemie ziemi - obecnie chyba
    > żadną, to zwykły szkodnik. Taki np. kot to chociaż tępi gryzonie. Nie
    > prościej by było więc zlikwidować ten gatunek i mieć problem raz na zawsze z
    > głowy?

    najwiekszym szkodnikiem na ziemi jest czlowiek, i to niestety jest
    prawda niepodwazalna, moze wytepimy siebie?

  • 143. Data: 2005-03-17 13:20:39
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

    > A co dzieje sie z psami, które nie nadaja się do adopcji? Uwazasz, ze
    > schroniska trzymaja je za przeproszeniem do usranej śmierci?

    czy jakas smierc moze byc usrana? ciekawostka

    > ROTFL. Wyobraż sobie, ze mam byc dominantką stada. W stadzie jest
    <cut>

    litosci i "takie cos" jest pedagogiem...., no nie dziwne ze zle sie w oswiacie
    dzieje

    bez pozdrowien

  • 144. Data: 2005-03-17 13:35:09
    Od: fv <f...@c...com>

    Romino claimed:
    ><cut>
    > litosci i "takie cos" jest pedagogiem...., no nie dziwne ze zle sie w oswiacie
    > dzieje

    Hm? Pedagogiem? Gdzie Pani Hanno jeśli można wiedzieć, bo chciałbym
    polecać...

    --
    fv

  • 145. Data: 2005-03-17 13:36:56
    Od: robi <g...@g...pl>

    sorry co ty p...sz zastanawiales sie nad tym co piszesz, czlowiek wyraza
    swoje obawy i frustracje z ktorymi sie calkowicie zgadzam, to nie ja mam
    sie caly czas bac o swoje dziecko czy siebie bo bezpansko biegajacy pies
    moze zaatakowac moja dwuletnia corke. Zdejmowanie winy w stylu co winien
    pies jest zdejmowaniem winy w stylu co winien wlasciciel skoro jest
    idiota w ramach poszukiwania usprawiedliwien genetycznych niech sobie
    biega dalej ze soim pieskiem wolno - w grupie idiotow bedzie im razniej.
    A my wychodzmy z dziecmi w klatkch moze im sie nic nie stanie, a od
    momentu wyjscia z wozka bedzie my szkolili dzieci jak wychodzic na
    spacer bo moze spotkac niewinnego psa z niewinnym wlascicielem.

    Wybaczcie ale odpowiedzialnosc za psa musi byc po stronie wlasciciela
    bezdyskusyjnie. Decydujac sie na psa musisz sobie zdawac z ciazacych na
    tobie obowiazkow i odpowiedzialnosci. Jezeli nie zdajesz sobie sprawy z
    tych obowiazkow sluzby typu straz miejska, policja powiny w trybie
    natychmiastowym "przywolywac" wlasciciela do obowiazku, przy braku
    wlasciciela powinny byc wylapywane i przekazywane do schroniska i
    niestety moze nawet usypiane.

    pozdro robert

  • 146. Data: 2005-03-17 13:37:31
    Od: fv <f...@c...com>

    SzerszeN claimed:
    > najwiekszym szkodnikiem na ziemi jest czlowiek, i to niestety jest
    > prawda niepodwazalna, moze wytepimy siebie?

    A ty to co? Owad? Leczysz shizofrenię? Nie? To może zaczniesz? Przy
    okazji polecam poduszkę na tyłek, bo jak zarobisz jeszcze kilka
    kopów w tyłek od ironii, to możesz tydzień nie usiąść. A żebyś ją
    zauważył to się nie zanosi...

    --
    fv

  • 147. Data: 2005-03-17 13:39:01
    Od: fv <f...@c...com>

    SzerszeN claimed:
    > kazdy ma cos co go denerwuje, mnie denerwuja wszechobecne krzyze i inne
    > symbole kultu religijnego, konstytucja gwarantuje mi wolnosc, a potem
    > ktos podpisuje konkordat itd itp

    Yeah! Antykatolicki troll! A tak było nudno w pracy!

    !!!! N A S T O S Z N I M !!!!!
    --
    fv

  • 148. Data: 2005-03-17 13:48:52
    Temat: Re: Pieski - długie
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:d1bvjv$4mg$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: fv <f...@c...com>
    Było:
    > Sławek SWP claimed:
    >
    > Buuu :(

    > W żebra? Nos jest podobno znacznie bardziej podatny na kopniaka...

    No pisałem, że trzeba umieć ... czyli wiedzieć gdzie, też ...

    > Żartujesz z tymi ludźmi, prawda? Policja prowadzi rejestr
    > trenujących np. Krav Magę? Pytam serio, myślę nad jakimś kursem
    > samoobrony, ale nie chcę mieć nic wspólnego z kartoteką policyjną.

    Jak dojdziesz w trenowaniu do etapu zawodów to napewno,
    a wcześniej, to zależy od okolicy :-(
    Ja nie byłem spisany a kolega z Targówka był (Wawa). Obaj byliśmy na tym
    samym poziomie

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 149. Data: 2005-03-17 13:50:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "robi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > momentu wyjscia z wozka bedzie my szkolili dzieci jak wychodzic na spacer
    > bo moze spotkac niewinnego psa z niewinnym wlascicielem.

    ja nie przecze ze wlasciciel powinien byc ukarany finansowo ale NIE
    1. karami z nieba wzietymi tak jak w japoni (bo takie opinie sie tu
    pojawialy)

> [...]
    > natychmiastowym "przywolywac" wlasciciela do obowiazku, przy braku
    > wlasciciela powinny byc wylapywane i przekazywane do schroniska i niestety

    2. nie zabijac! Masz jakis kompleks z racji tego ze jakis pies zyje?
    Przeszkadza Ci to?
    bezdomnych tez bys usypial? (nie mow mi o porownaniu ludzi do zwierzat,
    chodzi o zycie).

    P.

  • 150. Data: 2005-03-17 14:10:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > litosci i "takie cos" jest pedagogiem...., no nie dziwne ze zle sie w
    > oswiacie
    > dzieje

    Wycieczki osobiste są najczęsciej stosowane przy braku argumentów. Ale o tym
    zapewne wiesz?:-))

    > bez pozdrowien

    Ranisz mi serce, wiesz? :-))

    HaNkA