    From: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Piekarnia pod nami...
    Date: Tue, 19 Oct 2004 09:30:34 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@krasnal.junisoftex.pl

    Witam

    Mam "mały" problem z piekarnią, która mieści się w pomieszczeniu pod naszym
    mieszkaniem.

    Budynek to stara kamienica, nasze mieszkanie jest na piętrze pod nami jest
    piekarnia (bezpośrednio pod naszym mieszkaniem i w dobudówce), stropy
    drewniane.

    W piekarni, jak to w piekarni dwa mieszadła, maszyna do formowania chleba
    (tnie ciasto), krajalnica do krojenia chleba

    Generalnie GŁOŚNO. Jeszcze te mieszadła i maszynkę do formowania można
    przetrzymać - włącza się to może z 3-4 razy po 10 minut tak ta krajalnica
    leci od 21 do 3 a potem od 6 ^%$!@^%#$

    Budynek jest własnością miasta (ZBK) właściciel piekarni wynajmuje te
    pomieszczenia.

    Teraz pytanko :)

    1. Chcę ciszy w nocy - trzeba zamknąć piekarnię lub wyciszyć
    2. Jeśli wyciszyć to w jaki sposób - jakie materiały i technologia i czy w
    ogóle się da - to nie na tą grupę, wiem :)
    3. Jeśłi zamknąć to potrzebuję informacji na temat norm, jakie powinno
    spełniać pomieszczenie w budynku mieszkalnym wykorzystywane do działalności
    gospodarczej
    !! GŁOŚNEJ !!

    Może miał ktoś takie zmartwienie jak ja i udało mu się załątwić wariant 3
    (jako najbardziej komfortowy dla mnie a i dla sąsiadów też - sadza w oknach
    w domu, jakieś ciężarówki od czasu do czasu z materiałami itp.)

    Generalnie troszkę mam już dość (a szczególnie moje dzieci i żonka) więc
    chcę przedstawić sprawę gościowi jasno - ale potrzebuję jakiejś informacji o
    przepisach i normach

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103