  • 21. Data: 2010-05-26 06:51:15
    Temat: Re: Pieczątka koniecznie w kolorze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-26 07:59, mvoicem pisze:
    > Nie dotyczy transakcji *gotówkowych*, czyli np. wypłat z bankomatu.

    A gdzie to wyczytałeś? Bo szukam i nie umiem znaleźć. Wszędzie tylko, że
    okres bezodsetkowy do 59 dni. Patrzyłem w regulaminie i w TOiP i wciąż
    nie widzę tego zastrzeżenia. Możliwe, że jest, ale gdzie je znalazłeś?

    > A tak poza tym, to jako wytrawny grupowicz (w tym także pl.biznes.banki)

    Mylisz mnie z kimś innym. na banki byłem z 3 razy w życiu z doskoku w
    ciągu ostatnich 14 lat. Z czego ostatnio pewnie z 4 lata temu.

    > - żartujesz sobie i prowokujesz, prawda? :)

    Nie wiem czemu, jak ja czegoś nie wiem albo źle rozumiem, to od razu
    jest podejrzenie, że specjalnie udaję. Aż taki cudowny i wspaniały
    jestem, że się nie mieści w głowie, że się nie znam na jakiś niuansach
    kart?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-05-26 07:10:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A gdzie to wyczytałeś?

    Miałeś rację. Dzwoniłem do nich i faktycznie za wypłaty z bankomatu
    liczą sobie od razu odsetki. No nic, pozostanie zrezygnować z tej karty.
    Kurde, a nigdzie tego jawnie nie napisali mendaki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2010-05-26 07:15:07
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    > Miałeś rację. Dzwoniłem do nich i faktycznie za wypłaty z bankomatu
    > liczą sobie od razu odsetki. No nic, pozostanie zrezygnować z tej karty.
    > Kurde, a nigdzie tego jawnie nie napisali mendaki.

    Kup coś od siebie przez allegro płacąc kartą... Minus - prowizje allegro ale
    technicznie chyba da się kupić coś za 10PLN (od tego prowizja) z opłatą za
    przesyłkę 2000 PLN.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 24. Data: 2010-05-26 07:20:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (26.05.2010 08:51), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A gdzie to wyczytałeś? Bo szukam i nie umiem znaleźć. Wszędzie tylko, że
    > okres bezodsetkowy do 59 dni. Patrzyłem w regulaminie i w TOiP i wciąż
    > nie widzę tego zastrzeżenia. Możliwe, że jest, ale gdzie je znalazłeś?

    Z grubsza wszystkie karty kredytowe działają w ten sam sposób, więc
    pewnie także i ta.

    > Mylisz mnie z kimś innym. na banki byłem z 3 razy w życiu z doskoku w
    > ciągu ostatnich 14 lat. Z czego ostatnio pewnie z 4 lata temu.

    Wytrawny grupowicz w ogólności, a na p.b.banki pisałeś 513 razy między
    1998 a 2002 rokiem (http://preview.tinyurl.com/pasonpbb ) . Wtedy były
    już karty kredytowe ;).

> [...]
    > jest podejrzenie, że specjalnie udaję. Aż taki cudowny i wspaniały
    > jestem, że się nie mieści w głowie, że się nie znam na jakiś niuansach

    Wybacz, ale wydało mi się nieprawdopodobne że akurat Ty tego nie wiesz.

    p. m.

  • 25. Data: 2010-05-26 08:00:36
    Temat: Re: Piecz?tka koniecznie w kolorze
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    nudzi ci sie ?

  • 26. Data: 2010-05-26 09:10:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-26 09:15, Arek pisze:
    > Kup coś od siebie przez allegro płacąc kartą... Minus - prowizje allegro ale
    > technicznie chyba da się kupić coś za 10PLN (od tego prowizja) z opłatą za
    > przesyłkę 2000 PLN.

    Myślisz, że Allegro się nie dowali za taką proporcję ?
    Poza tym, od siebie się chyba nie da, musiałbym od kogoś znajomego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2010-05-26 09:21:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-26 09:20, mvoicem pisze:
    > Z grubsza wszystkie karty kredytowe działają w ten sam sposób, więc
    > pewnie także i ta.

    A widzisz, nie wiedziałem tego.

    > Wytrawny grupowicz w ogólności, a na p.b.banki pisałeś 513 razy między
    > 1998 a 2002 rokiem (http://preview.tinyurl.com/pasonpbb ) . Wtedy były
    > już karty kredytowe ;).

    No właśnie, 2002 było 8 lat temu :D Wtedy to ja byłem bezrobotny na
    paszczecie :D

    > Wybacz, ale wydało mi się nieprawdopodobne że akurat Ty tego nie wiesz.

    Ano nie wiedziałem. Do tej pory nie korzystałem z kart kredytowych.
    Przejściowo miałem kiedyś ale taką, co miała drogie wypłaty z bankomatu
    i korzystałem z niej generalnie tylko do płatności przez sieć. Ale
    zrezygnowałem, bo przestałem kupować przez sieć z USA.

    A teraz się skusiłem, bo było wszystko za darmo, tylko nie wpadłem na
    to, że wypłata nie jest za darmo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2010-05-26 15:46:34
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    no to korekta, bierz telefon w sklepie online, nie w salonie ani nie u
    opiekuna firmy

  • 29. Data: 2010-05-26 19:08:49
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 26 May 2010 09:10:18 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Miałeś rację. Dzwoniłem do nich i faktycznie za wypłaty z bankomatu
    > liczą sobie od razu odsetki. No nic, pozostanie zrezygnować z tej karty.
    > Kurde, a nigdzie tego jawnie nie napisali mendaki.

    Napisali w regulaminie karty, mendaku.

    AK

  • 30. Data: 2010-05-26 19:25:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-26 21:08, Andrzej Kubiak pisze:

    > Napisali w regulaminie karty, mendaku.

    Może tak, ale wciąż nie umiem w nim tego znaleźć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek