  • 11. Data: 2010-05-25 18:48:46
    Temat: Re: Pieczątka koniecznie w kolorze
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 25.05.2010 20:48, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Ale to juz nie bedzie kredyt.

    (przynajmniej darmowy).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2010-05-25 18:52:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-25 20:48, Tomasz Chmielewski pisze:

    > (przynajmniej darmowy).

    Dlaczego? Co za różnica czy wydam go płacąc kartą czy gotówką? Tak samo
    zakupię sprzęt, tak samo dostarczę do klienta i tak samo spłacę jak
    klient zapłaci za sprzęt. A o to chodziło. Tylko, że dostawca sprzętu
    jest bezkartowy, to zapłacę gotówką. Owszem, mnie to będzie kosztowało
    wyjazd do bankomatu, więc może tak całkiem darmo nie będzie, ale
    kredytodawca tak samo będzie miał z tego nic.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2010-05-25 19:10:36
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 25.05.2010 20:52, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > wyjazd do bankomatu, więc może tak całkiem darmo nie będzie, ale
    > kredytodawca tak samo będzie miał z tego nic.

    W 99,99% wyplaty gotowkowe z karty kredytowej nie sa objete "darmowym",
    30-40-50 dniowym kredytem (czyli: sprawdzic warunki).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 14. Data: 2010-05-25 20:38:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:htgr7p$5cl$1@news.onet.pl...

    > A ja w ogóle nie mam. I też nie mam problemów :)
    > Czasem jakiś kurier marudzi, ale i bez pieczątki też jakoś doręcza. Poczta
    > już zrezygnowała z pytania mnie w kółko o pieczątkę.

    pogadamy jak wezmiesz tel. na firme w orange :-)

  • 15. Data: 2010-05-26 04:15:03
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 25 May 2010 20:52:54 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Dlaczego? Co za różnica czy wydam go płacąc kartą czy gotówką?
    > Owszem, mnie to będzie kosztowało
    > wyjazd do bankomatu, więc może tak całkiem darmo nie będzie, ale
    > kredytodawca tak samo będzie miał z tego nic.

    Poczytaj trochę o kartach kredytowych, nim zrobisz sobie krzywdę.

    AK

  • 16. Data: 2010-05-26 05:43:25
    Temat: Re: Piecz?tka koniecznie w kolorze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-25 22:38, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > U?ytkownik "Krzysztof Jod?owski" <b...@p...onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:htgr7p$5cl$1@news.onet.pl...

    > pogadamy jak wezmiesz tel. na firme w orange :-)

    zanim pogadacie, ustaw czytnik na MIME, a najlepiej zmień na inny, bo
    ten psuje polskie znaki w temacie nawet z MIME (ale przynajmniej w
    treści nie będzie psuł, jak ustawisz).

    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2010-05-26 05:45:29
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > pogadamy jak wezmiesz tel. na firme w orange :-)

    Nie wystraszysz mnie :) Tak samo jest w Erze.

    --
    Krzysztof

  • 18. Data: 2010-05-26 05:53:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-26 06:15, Andrzej Kubiak pisze:

    > Poczytaj trochę o kartach kredytowych, nim zrobisz sobie krzywdę.

    Poczytałem. Nie widzę, gdzie ma być ta krzywda. Mam 59 dni na spłacenie
    kredytu i mam wtedy bez odsetków.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-05-26 05:59:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (26.05.2010 07:53), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Poczytałem. Nie widzę, gdzie ma być ta krzywda. Mam 59 dni na spłacenie
    > kredytu i mam wtedy bez odsetków.

    Nie dotyczy transakcji *gotówkowych*, czyli np. wypłat z bankomatu.

    A tak poza tym, to jako wytrawny grupowicz (w tym także pl.biznes.banki)
    - żartujesz sobie i prowokujesz, prawda? :)

    p. m.

  • 20. Data: 2010-05-26 06:06:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.05.2010 22:38), wspolna-flaszka.pl wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:htgr7p$5cl$1@news.onet.pl...

    > pogadamy jak wezmiesz tel. na firme w orange :-)

    Wziąłem, pieczątki nie miałem. Wygrałem coś?

    p. m.