  • Data: 2006-08-10 11:01:27
    Temat: Perfum a ugryzienie owada...
    Od: "Andrzej" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jednak zycie jest pelne zaskakujace i mnoy sie od roznych nieoczekiwanych
    splotow i sytuacji
    przedwczoraj bedac w sklepie Drogeria sprzedawczyni prysnela mi probke
    dezodarantu
    na nadgarstek nie bede przytaczal tutaj marki ale jest to powszechny meski
    perfum zaczynjacy
    sie na litere A. Wychodzac ze sklepu i wsiadajac do samochodu zauwazylem na
    dloni owada
    potocznie nazywanego Bąkiem, szybko go stracilem jednak zdarzyl mnie
    urzadlic
    doslownie od drzwi sklepu do auta mialem moze 3metry a jednak maly zbieg
    okolicznosci
    przelatujacy owad perfumy na dloni natychmiastowo go zwabily
    patrzac na ukoszenie nie bylo widac zadnego ubocznego efektu wiec
    posmarowalem tylko
    ow miejsce profilaktycznie masiac na F...(zalecana przez aptekarke)
    nastepnego dnia w pracy wdala sie infakcja i poszlo zakazanie przez cale
    ramie prawie
    az do klatki piersiowej... skutek jest taki iz obecnie jestem na antybiotyku
    zastrzykach
    i innych lekarstwach ktorych obency kosz zblizyl sie do 80zl a niewiadomo
    czy po jutrzejszej
    wizycie cos sie odmieni i nie trzeba bedzie zastosowac innej terpai gdyz w
    tych przypadkach
    po prostu nie ma reguly w leczeniu...
    pomijajac juz straty fizyczne i morlane:) bo niezalezy mi sie z tego powodu
    awanturowac
    i procesowac chcialbym uslyszec jakas opinie na temat podobnych sytuacji i
    wypadkow
    co zrobic napisac do producenta? (lekarka zaleca wypisanie zwolnienia)
    lagodnym tonem? oczywiscie mam paragon swiadkow itp